Gå til innhold

Hvordan sjekke opp innvandrere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er luka lei norske damer, de er narsissistiske, egoistiske, illojale og horete. De gidder ikke ha familie, velger festing og galskap, har hatt sex med hele byen før de er 20. Hver gang de kommer inn i et forhold blir de autoritære så det holder, bare meg meg meg. Løsningen er selvfølgelig kvinner fra Afrika og Midt-Østen, de putter familie foran karriere og venner, og respekterer mannen i forholdet. Men pga. dette er det også veldig vanskelig å kommer i kontakt med dem. Det var ei jente fra Tunisia som likte meg, men hun ga aldri noe signal og jeg gå opp og fant ut dette i ettertid. Så hvordan går man frem for å sjekke opp de konservative jentene og i så fall hvor?

Anonymkode: 27fe7...df1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er utlending og reagerer sterkt på det du skriver om norske kvinner. Du har nok bare vært veldig uheldig når det gjelder valg av kvinner

Anonymkode: b82e0...b9a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

På samme måte som andre

Anonymkode: 22d39...f8d

Skrevet (endret)

Forstår ikke hvorfor du kommer på et norsk kvinneforum for å rakke end å norske kvinner.  Dette får være mitt tips til deg: oppfør deg bedre. 

Endret av Hermine Grang
Skrevet

TS, om det du sa så var sant så kan du ikke si det.  Om du viser sånne holdninger til kvinner kommer du ikke langt med utenlandske heller. 

Men jeg må bare si, hvis du lar dama bli autoritær så er det din feil. Hun ser da ikke på deg som forsvarlig leder eller er vant til å sjefe hele livet sitt. Du må helt fra starten av sette jenter på plass om de går over grenser, eller oppfører seg unødvendig vanskelig/bruker krokodilletårer for å manipulerer deg. Hvis de kommer unna med sånn oppførsel fortsetter de. Akkurat som barn som maser etter godteri, gir du etter på en hverdag lærer de at om de fortsetter å mase når du sier nei så får de etterhvert viljen sin likevel 

Så hvordan sjekke dem opp? Akkurat som du ville sjekket norske jenter. De har samme biologien og fungerer på samme måte. De kan være hakket lettere å sjekke opp, men de individuelle forskjellene utgjør mesteparten. Ikke vent på signal. Vil du ha signal? At hun takker ja til date er et signal. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...