AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #1 Skrevet 16. mai 2017 Hvordan klarer dere å finne riktig farge? Jeg er selv rimelig blek og har ikke funnet lykken med å kjøpe concealer i vanlige norske butikker. Hudtonen min går mellom blå og nøytral, og ikke gul eller beige som er normalen. På grunn av gigantiske blå ringer under øyene trenger jeg også at concealeren dekker veldig mye, men nå har jeg jo egentlig funnet concealeren jeg vil ha på en amerikansk nettside som shipper til Norge. Problematikken her er at jeg ikke kan finne hvilken farge som passer meg og retur med refusjon av vare er ikke mulig. Burde jeg da kjøpe den lyseste fargen eller sjanse på at en av top 5 lyseste også passer hudtonen min? Takker for hjelp Anonymkode: a8fe8...e19
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #2 Skrevet 16. mai 2017 Jeg har bare innfunnet meg med at jeg må gå på noen bomkjøp før jeg finner den rette. Bor på bygda, så det er ikke så godt utvalg i sminke, så hvis jeg skal ha kvalitet, må det kjøpes på nett. Jeg er kjempefornøyd med den foundationen jeg bruker nå, men jeg traff ikke på fargen før på andre forsøk. Anonymkode: ae8bb...8d2 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #3 Skrevet 16. mai 2017 Vil tipse deg om å bruke en concealer som fargekorrigerer for å dekke mørke ringer under øynene! Finn en ferskenfarget concealer og legg den i et tynt lag under foundation på Kicks sin nettbutikk har de en jeg er veldig fornøyd med fra merket Urban Decay, den fins også i "grønn" for rødheter osv. Anonymkode: f99f7...0ba 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #4 Skrevet 16. mai 2017 Jeg pleier å lese litt tester og se videoer på nett samt sjekke ut flere forskjellige bilder av fargeprøver folk har lagt ut i googlesøk. Ikke alltid jeg gidder å gjøre all den jobben om det bare er snakk om et billig produkt jeg vil prøve ut, men synes det ofte lønner seg å gjøre litt research før man kjøper. Anonymkode: 84a37...800 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2017 #5 Skrevet 17. mai 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg pleier å lese litt tester og se videoer på nett samt sjekke ut flere forskjellige bilder av fargeprøver folk har lagt ut i googlesøk. Ikke alltid jeg gidder å gjøre all den jobben om det bare er snakk om et billig produkt jeg vil prøve ut, men synes det ofte lønner seg å gjøre litt research før man kjøper. Anonymkode: 84a37...800 Takk for svar Jeg har sett en del reviews at produktet og det ser skikkelig bra ut, men fargen er jeg fremdeles veldig usikker på. Noen steder ser "fair" altfor hvit ut, mens andre plasser ser den perfekt ut. Produktet koster 230 kr også kommer frakt utenom, så det er ikke verdens undergang, men kjipt å vente på et produkt i 20 dager også kan man ikke bruke det. Ts Anonymkode: a8fe8...e19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå