Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Foreksempel 17 mai, sier de vi kommer helt ut i det blå. Det nytter ikke å si nei, da er det bare sure miner i en evighet.

Dette er noe som skjer hver 17 mai, men jeg vil ha den dagen for meg selv, av og til, noe de har vanskelig med å forstå.

De blir også veldig lett fornærmet og er ekstremt hårsåre.

Hva skal jeg gjøre?  

Anonymkode: 578e1...044

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lukk opp døra i pysjamas, med sovehår og ha tv-en på med favorittprogrammet ditt hele tiden mens de er der og pass på å følg med på programmet hele tiden. Si at de får føle seg som hjemme og at du synes det er deilig med en dag fri. Kanskje de tar hintet til neste år. 

Anonymkode: 9c29f...7ad

Skrevet

Takk for omtanken, men jeg har planer 17. mai,Uten noen mer forklaring. Kommer å besøker dere en dag??

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, Krummelure skrev:

Takk for omtanken, men jeg har planer 17. mai,Uten noen mer forklaring. Kommer å besøker dere en dag??

Har prøvd, det nytter ikke de kommer for det om og klager på at jeg er utakknemmelig.

AnonymBruker
Skrevet

Har vært gjennom den der. Har informert om at den dagen vil jeg være hjemme så kan de bli så sur de bare vil.

Anonymkode: 60234...632

Gjest Aragorn II Elessar
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Foreksempel 17 mai, sier de vi kommer helt ut i det blå. Det nytter ikke å si nei, da er det bare sure miner i en evighet.

Dette er noe som skjer hver 17 mai, men jeg vil ha den dagen for meg selv, av og til, noe de har vanskelig med å forstå.

De blir også veldig lett fornærmet og er ekstremt hårsåre.

Hva skal jeg gjøre?  

Du sier nei og driter i at de er sure.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det skjer hver 17.mai, hvorfor tar du det ikke opp i forkant? Og sier fra noen måneder/uker i forveien at i år kan du ikke ta i mot besøk denne dagen, fordi du har planer. 

Anonymkode: 38e3d...817

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har prøvd, det nytter ikke de kommer for det om og klager på at jeg er utakknemmelig.

Da må du skru på sterk, og låse døra!!

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger jo ikke å invitere dem inn. Du virker litt hjelpesløs. Det er heller ikke rart at de fortsetter med denne oppførselen når du bare lar dem holde på. Si at du har andre planer for 17. mai, men de er hjertelig velkommen den x. Om de vil surmule får de bare gjøre det. 

Anonymkode: 6d0ad...c1a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...