AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #1 Skrevet 16. mai 2017 Pavlovaen ble høy på ene siden og ganske flat på den andre, så den er ganske stygg å servere. Også ble den hul, skal den være slik? Minner om et grottesystem inni der dette oppdaget jeg etter at jeg kakket av et hjørne der den er veldig høy. Inni er den litt skumaktig. Høres dette ut som noe å servere til gjester på 17.mai? Hullet på hjørnet må jeg jo også fikse på et vis Anonymkode: 64d7f...2fb
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #2 Skrevet 16. mai 2017 Pavlova er skum-aktig og klebrig inni, samtidig som marengsen kan lage bobler når den hever. Pynt med krem og bær på toppen, så synes det ikke. Anonymkode: 57d81...12f
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #3 Skrevet 16. mai 2017 Om den ser virkelig grufull ut og du bryr deg om slikt, kan du også servere i dessertglass Anonymkode: c14c9...af9 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #4 Skrevet 16. mai 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Pavlova er skum-aktig og klebrig inni, samtidig som marengsen kan lage bobler når den hever. Pynt med krem og bær på toppen, så synes det ikke. Anonymkode: 57d81...12f Takk for svar! Men bruker den å bli hul? Anonymkode: 64d7f...2fb
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #5 Skrevet 16. mai 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om den ser virkelig grufull ut og du bryr deg om slikt, kan du også servere i dessertglass Anonymkode: c14c9...af9 Det var en god idé! hvis jeg kommer fram til at den i det minste er spiselig så kan jeg jo gjøre det slik! For den ser ut som et bombenedslag Anonymkode: 64d7f...2fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå