Sharon90 Skrevet 16. mai 2017 #1 Skrevet 16. mai 2017 Hei ! Jeg skal i bryllup i sommer, og trenger tips til gave ! Det er søskenbarnet mitt, og de mangler ingenting, hverken penger eller utstyr. Jeg er alenemor, har lite penger da jeg er permittert, og må ta fly fra Vestlandet til Tromsø - og bo på hotell. Dette blir altså meget dyrt, og gaven blir på MAKS 1000Kr. Og sist, men ikke minst, jeg må kunne ha det med på flyet 😂 Så hva kjøper man???
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #2 Skrevet 16. mai 2017 Noe de ønsker seg...? Anonymkode: 3f0bb...3ba
Sharon90 Skrevet 16. mai 2017 Forfatter #3 Skrevet 16. mai 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noe de ønsker seg...? Anonymkode: 3f0bb...3ba Ikke fått noe svar enda på det, og har ikke hørt om de har laget seg noe lister osv.
mereo Skrevet 16. mai 2017 #4 Skrevet 16. mai 2017 Det er forøvrig ikke noe galt i å gi dem gavekort på kjeder som CG og Kitch'n Det er jo lett å få med seg på flyet. Eventuelt så kan du prøve alliere deg med noen andre i familien? 2
alabaster Skrevet 21. mai 2017 #5 Skrevet 21. mai 2017 Har de sagt noe om hva de ønsker seg? Du kan også bestille noe med levering til brudeparet/hotellets adresse. Du kan be om innpakning i kommentarfeltet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå