Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei ! Må bare dele det her, for ingen av mine venner støtter "sånne ting" !
Jeg gleder meg kjempe masse, på mandag har jeg time for min første botox og filler time!
Jeg er 29 år, og har siden jeg var barn fått høre at jeg ser så morsk ut. Til og med gymlæreren på skolen sa det til meg en gang vi lekte og jeg var ellers glad. I tenårene trodde alle at jeg var sur og som voksen på byen får jeg høre ofte at jeg ser truende ut som at jeg skal angripe noen.
Jeg slliter mye med synet mitt og må myse og trekke øyebrynene ned for å se klart, i tillegg til at jeg er veldig lysømfindtlig så det blir enkelt å gå med sånn morskt blikk.

Det siste året så har jeg hatt hodepine 2-3 dager i strekk hver eneste uke, men jeg går med linser så det har ikke noe med synet å gjøre. Osteopaten min sier det kommer av spenningene i ansiktet i pannen og omkring øynene, og generelt når jeg snakker med folk må jeg "spenne opp" brynene og blikket kjempe masse bare for å se normal ut , dette blir igjen veldig påtatt og slitsomt. Slapper jeg av og leser en bok eller ser på tv spenner jeg ubevisst musklene i motsatt retning, altså tilbake til det morske blikket.

Før så var jeg alltid av den oppfatning av botox var for overfladiske mennesker som ikke tålte en rynke, og at alle under 40 som gjorde det måtte være helt gale og dumme i hodet. Men det var uvitenhet! For botox gjør så utrolig mye annen nytte!
Jeg har funnet ut at det å ta botox vil gjøre at jeg ser mindre morsk og truende ut, hjelpe synet mitt , og ikke minst gjøre så jeg ikke hele tiden må spenne musklene i pannen og brynene enten oppover for å se normal ut eller ubevisst nedover når jeg slapper av eller konsentrerer meg - og er kjempe glad for å ha funnet noe så enkelt som kan hjelpe på så mange områder!
Kjæresten min kaller meg en bulldogg og skrukketroll, for til og med når jeg sover så spenner jeg sammen musklene så kraftig at det ser helt morbid ut, og jeg våkner med rynker overalt.

Hurra meg hei, takk til kg og mange tråder om dette her både nå og før gjennom det året jeg har hengt her, for nå blir det botox og filler, og det er IKKE fordi jeg er en overfladisk dum dame, men fordi det hjelper på helseplager og unormal anstrengelse av muskler i ansiktet , selvom dere uvitende ikke vet om det - men forhåpentligvis gjør nå! :)

Anonymkode: 909cc...362

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...