Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
På 16.5.2017 den 16.59, Mystix skrev:

Hva gjør dere med huden deres siden dere får rynker så tidlig?  Tror ikke jeg hadde sinnarynke før jeg var langt oppi 30 årene.  De som tar botox i sinnarynken får ofte en stor bulk der i stedet. Vet ikke hva det kommer av. 

Mange som tar botox tar filler (Restylane el) også for å jevne ut linjene, det er vel sistnevnte som lager bulk (kul). Botox lammer bare, den fyller ikke ut. Jeg har sinnarynke både fordi jeg spenner musklene og fordi jeg sover på siden. Tok filler i den en gang samtidig som jeg tok botox, og det var det beste pga at jeg sover på siden.

Anonymkode: eb6c3...8e2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er snart 43. Har heller ingen linjer i pannen,  ei kråkeføtter. Er nærsynt på det ene øyet. Myser aldri, hever heller ikke pannen. "Utvider" øynene i steden for å myse. Løfter hodet i stedet. Visste ikke hva "sinnarynke" var før jeg så det her inne for et par år siden. Bruker alltid spf 50. Drikker ikke alkohol. 

På grunn av denne tråden glodde jeg på meg selv i speilet, men jeg kan faktisk ikke se noen linjer. Jeg er ekstremt selvkritisk for øvrig så når jeg ikke ser noe så gjør ikke andre det heller. 

Anonymkode: b3ed8...c89

Hva skal vi gjøre med denne infoen? Gi deg en pokal?

Anonymkode: e6b81...387

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skal vi gjøre med denne infoen? Gi deg en pokal?

Anonymkode: e6b81...387

😂😂😂😂😂😂😂 denne responsen fortjener en pokal 💪✊👊💖 og to is. Og en wienerpølse. Er jo tross alt søttende maii

Anonymkode: 2b930...91d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er snart 43. Har heller ingen linjer i pannen,  ei kråkeføtter. Er nærsynt på det ene øyet. Myser aldri, hever heller ikke pannen. "Utvider" øynene i steden for å myse. Løfter hodet i stedet. Visste ikke hva "sinnarynke" var før jeg så det her inne for et par år siden. Bruker alltid spf 50. Drikker ikke alkohol. 

På grunn av denne tråden glodde jeg på meg selv i speilet, men jeg kan faktisk ikke se noen linjer. Jeg er ekstremt selvkritisk for øvrig så når jeg ikke ser noe så gjør ikke andre det heller. 

Hvorfor quoter du meg med det skrytet der? Tror du selvtilliten min, ts sin og de andre her i tråden blir bedre av det? Makan altså! Jeg drikker ikke alkohol jeg heller og rynka kommer av mysing, intet annet. I tillegg er det øyet mer lysømfintlig enn det andre selv om jeg bruker skikkelige solbriller "hele tiden". Så flink du er da som aldri myser eller hever pannen, vil du ha medalje? 

Noen som vet om et bra sted i Lillestrøm/Strømmen/Oslo-området? Fint om det ikke er det dyreste stedet, men kvalitet er selvfølgelig viktigere enn billig pris. Hjelper jo ikke med billig om det går ut på to dager. 

Anonymkode: b62f3...258

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hva hadde dette med TS sitt spørsmål å gjøre?

Anonymkode: 0cf7b...aaa

Hva har ditt svar med TS' spørsmål å gjøre? 

(Man skriver ikke "sitt spørsmål" på norsk). 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor quoter du meg med det skrytet der? Tror du selvtilliten min, ts sin og de andre her i tråden blir bedre av det? Makan altså! Jeg drikker ikke alkohol jeg heller og rynka kommer av mysing, intet annet. I tillegg er det øyet mer lysømfintlig enn det andre selv om jeg bruker skikkelige solbriller "hele tiden". Så flink du er da som aldri myser eller hever pannen, vil du ha medalje? 

Janteloven i Norge lever i beste velgående ser jeg. 😌

Dessuten, hvis du tar deg SÅ nær av ting som skrives her inne bør du vurdere om du bør skrive noe. 

Jeg er fullt klar over at jeg er heldig. Dog tror jeg mange selv tror de ser verre ut enn det de gjør. 😌 Dessuten viser et ansikt med linjer og eventuelle rynker at man lever. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva har ditt svar med TS' spørsmål å gjøre? 

(Man skriver ikke "sitt spørsmål" på norsk). 

Hehe, litt hårsår eller? Jeg har svart TS i et eget innlegg. Lurer bare på hva som er vitsen med å lage et svar med masse selvskryt, hvordan tenker du at dette skal hjelpe TS? Hva vil du med det? Som en annen skrev her i tråden, vil du ha en pokal? Og takk for korrekturen, det et notert🙄

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dessuten, hvis du tar deg SÅ nær av ting som skrives her inne bør du vurdere om du bør skrive noe. 

Jeg er fullt klar over at jeg er heldig. Dog tror jeg mange selv tror de ser verre ut enn det de gjør. 😌 Dessuten viser et ansikt med linjer og eventuelle rynker at man lever. 

Så du lever ikke du da, siden du er så linje og rynkefri?:fnise:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du lever ikke du da, siden du er så linje og rynkefri?:fnise:

Jeg har ikke noe liv i ansiktet nei 😌 Så på en måte så lever jeg ikke. 

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tar meg ikke nær av det, nei. Jeg har ingen andre linjer/rynker enn denne rynka ved øyebrynet og så lenge jeg slapper av i musklene syns den ikke, men jeg klarer ikke slappe av i musklene hele tiden. Klarer ikke rynke pannen en gang og jeg må alltid uten unntak vise leg på polet. Drikker ikke selv, men kjøper jo gaver der. Det som provoserer meg er at du som er så perfekt svarer i denne tråden! Hvorfor gjør du det? For å strø salt i såret på TS? Det blir som om meg som er 170 høy og 55 kg skal svare en fortvilet bruker i en tråd om slanking og skryte av hvor slank jeg er. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg, ikke meg. Sorry, får ikke endret. 

Skrevet
På 16.5.2017 den 16.59, Mystix skrev:

Hva gjør dere med huden deres siden dere får rynker så tidlig?  Tror ikke jeg hadde sinnarynke før jeg var langt oppi 30 årene.  De som tar botox i sinnarynken får ofte en stor bulk der i stedet. Vet ikke hva det kommer av. 

Jeg kan bare snakke for meg selv,  jeg er elendig på å bruke solbriller og blir sittende å myse masse. I tillegg er det endel av mine ansiktsmimikk å rynke øyebryna når jeg tenker.

• Liker 1
Skrevet

Hei Ts, jeg tok botox på sinnaryken første gang da jeg var 29 år og har vel tatt det ca 1 gang i året siden da. 

Jeg myser fælt i sola og generelt så jeg har også tydelig sinnarynke. 

Jeg er super fornøyd med botox, det kommer ingen kul. Man blir bare helt glatt og fin :) anbefales! Ingrepet tar 1minutt og har stor effekt

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det som provoserer meg er at du som er så perfekt svarer i denne tråden! Hvorfor gjør du det? For å strø salt i såret på TS? 

Så man er perfekt hvis man ikke har rynker og/eller linjer? Eh! 😑  Er det virkelig perfekt å ikke se mimikken i ansiktet, at man skal være helt glatt? 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg er i slutten av 30-årene, og tok botox i myserynka og kråketærne for et par måneder siden. Veldig fornøyd. Har fortsatt linjer i ytterkant av øynene, men mye mindre enn før jeg fikk satt botox. Dessuten har jeg sluttet å myse så mye som jeg gjorde (for jeg kan fortsatt myse, selv om muskelen er kraftig svekket, og spenningshodepinen er bortevekk. En ekstra effekt er at jeg har fått et lite øyenbrynsløft. Jeg kommer garantert til å fornye behandlingen om en måned. 

Jeg hadde veldig lite synlige frem til jeg for noen år siden fikk narkolepsi type 1. Etter dette har jeg fått elendig søvnkvalitet, og har mange døgn jeg ikke sover mer enn ca 5 timer, og den søvnen jeg får er av svært dårlig kvalitet. Jeg tror at sykdommen er en medvirkende årsak til at jeg har fått såpass mye mer fremtredende rynker rundt øynene de siste årene. 

Endret av Rosalie
Annonse
Skrevet

Noen som vet om et bra sted i Lillestrøm/Strømmen/Oslo-området? Fint om det ikke er det dyreste stedet, men kvalitet er selvfølgelig viktigere enn billig pris. Hjelper jo ikke med billig om det går ut på to dager. 

Jeg er veldig fornøyd med Signaturklinikken på Lillestrøm. Profesjonelle og med god kundeservice. 

Gjest chisandra
Skrevet

Hvis du som meg er så heldig å være litt nærsynt ts, så tar du bare av deg brillene foran speilet. Da blir du så rynkefri atte. :tongue:

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for innspill alle sammen! Og så flott for noen av dere at dere er eldre og ikke har dype rynker, dere er heldige :) Jeg er forsåvidt enig i at noen linjer er fint, spesielt de som viser at du ler og smiler. En dyp bekymringsrynke mellom brynene i 20-årene er jeg imidlertid ikke så fan av, og vil forebygge! 

Tror jeg kommer til  å ta i sommer. Noen som anbefaler noen i Bergen?Akademiklinikken? (TS)

Anonymkode: 28971...dcd

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er som deg HI, sikkert mye pga. at jeg er veldig nærsynt samt går med linser som også gjør meg lysømfintlig. 

Men Botox turte jeg ikke å ta så jeg testet ut frownies rynkeplaster i stedet, har nå også startet med et 1 mm dermastempel på området. Frownies funker veldig for meg. Har nå nesten ikke synlig linjer der lengre, litt til nå og den er helt borte :)  Våkner hver morgen til helt glatt hud så det er bare supert å se så fresh ut når jeg står opp. Så det finnes alternativ til botox som er gode og gift fri. Har noen venninner som har testet de og liker de godt, hun ene har tatt botox før men skal nå slutte og heller bruke frownies. Hun klagde også på at området botoxen satt i ikke så helt bra ut, som dere også nevner her lengre opp.  

Et annet alternativ er sånn frysebehandling, det heter lovera :) Ville heller ha tatt det enn botox, Lovera er også giftfri! Holder meg til frownies enn så lenge da det er både billig og effektivt. 

Anonymkode: 5ce2c...269

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for innspill alle sammen! Og så flott for noen av dere at dere er eldre og ikke har dype rynker, dere er heldige :) Jeg er forsåvidt enig i at noen linjer er fint, spesielt de som viser at du ler og smiler. En dyp bekymringsrynke mellom brynene i 20-årene er jeg imidlertid ikke så fan av, og vil forebygge! 

Tror jeg kommer til  å ta i sommer. Noen som anbefaler noen i Bergen?Akademiklinikken? (TS)

Anonymkode: 28971...dcd

Jeg har knapt linjer(er bare 24 da), men får en kraftig sinnarynke når jeg myser. Jeg myser mye - når jeg leser, konsentrerer meg etc, vet ikke om det bare er en dårlig uvane eller hva det er, men det er definitivt ikke dårlige gener. Prøvde Botox i sinnarynken for første gang da jeg var 22, og har ikke angret et sekund. Min synes ikke da jeg ikke myser, så jeg trengte kun Botox. Men har du permanente linjer/rynker, bør dette kombineres med fillere. Eneste ulempen(hvis man er fornøyd) er at det må gjøres relativt ofte(2-3 ggr i året) og det derfor blir dyrt. Men Botox er virkelig fantastisk, bare det ikke brukes for mye her og der og man dermed får et "stivt" ansikt.

Jeg har ikke besøkt Akademikliniken i Bergen, men i Oslo, og de er svært dyktige. Akademikliniken kan du definitivt gå for - de kan sakene sine :)  Lykke til!

Anonymkode: 3fa3d...e74

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...