Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk feil info hos Vita som førte til helt mislykket hårfarge jeg ikke får ut. Jeg må derfor til frisør og lurte på om noen vet hva det koster å få hårfarge ut slik at jeg får min opprinnelige hårfarge tilbake. 

Anonymkode: 7947f...c76

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dyrt. Må muligens avfarges, for så å farges på nytt. Så prisen for farging av hår, og så kommer avfarging i tillegg. Men det verste er at avfarging (bare dersom det er blitt for mørkt), sliter på håret😕

Anonymkode: 0b1ef...748

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dyrt. Må muligens avfarges, for så å farges på nytt. Så prisen for farging av hår, og så kommer avfarging i tillegg. Men det verste er at avfarging (bare dersom det er blitt for mørkt), sliter på håret😕

Altså, det jeg mener er at bare dersom resultatet er blitt for mørkt, må det avfarges. (Formulerte meg noe klønete)🙄

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Avfarging er dyrt det og, begynner på sikkert på 400, det går på gram når det er farge, så det spørs på lengde på hår og tykkelse, 

Anonymkode: 03d81...b60

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Må jeg ta fargingen hos frisør også? Den delen hadde jeg tenkt å ta selv etterpå.

ts

Anonymkode: 7947f...c76

Skrevet

Prøv ColourB4. Koster 150-ish kroner på og du får den på f.eks Vita og Cubus. Sliter ikke på håret. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...