Gå til innhold

Hva syns dere om brudekjole trenden?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om havfrue blonde kjole er noe for meg, og hvertfall ikke de store sløyfene som er in nå...

tror jeg vil gå for en tyll eller satengkjole😊 A linje

Anonymkode: 64f84...91a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en ubrukt en som ser sånn ut:

88b91d8f7a0c05100a038978f1cbbb79.jpg 

Anonymkode: 4d083...864

• Liker 2
Skrevet

Finnes mye av sateng og tyll også. Plutselig blir man overraska over hvordan kjoler også ser ut på, kontra en henger :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Fikk litt sånn Ringenes herre vibber av denne, litt for "kostymeaktig." 

Anonymkode: fe443...b1d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 16.5.2017 den 13.37, AnonymBruker skrev:

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, jeg falt for den 😌 Mitt valg, og jeg synes ikke den er kostymeaktig. Da kan man jo si det samme om alle "vanndamene". 

• Liker 3
Skrevet

Kan du linke til en av de kjolene du snakker om TS? Blir litt nysgjerrig jeg nå. :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Havfruekjoler er det ingen som kler. Så enig med deg der.

Anonymkode: e9a4b...b92

• Liker 3
Skrevet

Havfruefasong på brudekjoler har vært moderne i sikkert 10 år, er ikke noe nytt.  Man kan ha hvilken som helst kropp for å gå i en slik kjole bare man føler seg fin. 

• Liker 4
Gjest førstedamen
Skrevet
På Tuesday, May 16, 2017 den 13.37, AnonymBruker skrev:

Den var nydelig 😍

AnonymBruker
Skrevet

Synes alle gifter seg i samme type kjoler om dagen... stroppeløse alinje/prinsessekjoler. Snooork. Stroppeløst er virkelig ikke fint! Synes det er interessant allikevel å se så mange bruke det når man nesten aldri ser noen stroppeløse ellers med mindre man er i syden...

Anonymkode: 43104...fe1

• Liker 9
Skrevet (endret)
På Tuesday, May 16, 2017 den 13.29, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om havfrue blonde kjole er noe for meg, og hvertfall ikke de store sløyfene som er in nå...

tror jeg vil gå for en tyll eller satengkjole😊 A linje

Anonymkode: 64f84...91a

Store sløyfer er in nå?? Ånei har åttitallet begynt å få sitt inntog i brudekjoletrenden igjen nå? Nå er det vel ikke lenge før puffermene kommer tilbake?

Endret av Maleficenta
  • Liker 1
Skrevet
1 time siden, Mystix skrev:

Havfruefasong på brudekjoler har vært moderne i sikkert 10 år, er ikke noe nytt.  Man kan ha hvilken som helst kropp for å gå i en slik kjole bare man føler seg fin. 

Man må helst ha flat mage for å passe havfruefasong. Jeg syns det er fint men hadde aldri kledd det

• Liker 1
Gjest Citronella
Skrevet

En brudekjole er et kostyme! Hvor ofte ellers ville du bruke kjolen din, enn i ditt eget bryllup? 

Men altså. Disse havfruekjolene... Vil man ikke ha det litt komfy også på sin bryllupsdag? Å ikke kunne sitte, og kun trippe med bittesmå skritt! Ser ikke bra ut, har aldri sett noen som har kledd en slik fasong under bevegelse.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Liker virkelig ikke stroppeløse kjoler. Bare de med smale skuldre passer de. Vi andre ser bælfeite ut i dem.

Anonymkode: 3e86c...c44

• Liker 9
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Liker virkelig ikke stroppeløse kjoler. Bare de med smale skuldre passer de. Vi andre ser bælfeite ut i dem.

Anonymkode: 3e86c...c44

Ja smale skuldre og små pupper. Om ikke tyter liksom puppene it alle veier og laher valker under armhulene. Lite lekkert

• Liker 7
Gjest Cicero
Skrevet

Om det er én eneste gang man skal bli blanke i hva alle andre mener og gå for det som får en selv til å føle seg bra, er det da bryllupet ens! :) 

Synes havfrue-kjoler er kjempefine, fantasy-kjoler også. 

Skrevet
15 timer siden, Maleficenta skrev:

Man må helst ha flat mage for å passe havfruefasong. Jeg syns det er fint men hadde aldri kledd det

Må man?:klo:

Skrevet
2 minutter siden, Mystix skrev:

Må man?:klo:

Ja hvis ikke ser man jo gravid ut

• Liker 6
Skrevet (endret)

Jeg endte selv opp med stroppeløs kjole. Hadde på forhånd tenkt at jeg synes halterneck er dødsfint, men det  var virkelig ikke fint på meg. Jeg prøvde et par forskjellige modeller og gikk så for selve utseende på valgte modell i runde to. Ble veldig fornøyd med resultatet selv om det var noe helt annet enn hva jeg hadde sett for meg på forhånd

Endret av ablaze

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...