Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest lillelama
Skrevet

Hei, håper det er noen som kan hjelpe meg. Jeg skal være alene med kjæresten min på nyttårsaften. (vår første nyttårsaften sammen) Og jeg vil gjerne at denne dagen skal bli litt spesiell, men jeg finnes ikke romantisk.

Derfor trenger jeg noen råd :oops:

Er litt redd for at dagen vil bli som alle andre dager.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Kjøp inn champagne og kle deg i sexy klær. Stearinlys og ett lett måltid. Og - champagne trenger ikke bare drikkes fra glass... :wink:

Skrevet

Stearinlys rett og slett..og dempet belysning! God mat, pyntet bord, musikk dere begge liker på anlegget!

Gjest Anonymous
Skrevet

...eller lek eller begge deler! Akekonkurranse med hopp, eller i en humpeløype pleier være morsomt. Eller hva annet som måtte passe der dere bor. Så kan man gå inn og spise romantisk middag etterpå. Kjøp inn noen raketter og stjerneskudd hvis dere liker slikt. Ingenting er som å kunne leke sammen! :)

Skrevet
...eller lek eller begge deler! Akekonkurranse med hopp, eller i en humpeløype pleier være morsomt. Eller hva annet som måtte passe der dere bor. Så kan man gå inn og spise romantisk middag etterpå. Kjøp inn noen raketter og stjerneskudd hvis dere liker slikt. Ingenting er som å kunne leke sammen!  :)

Enig!

Det er gøy å kunne være skikkelig barnslige i sammen.

Gjest lillelama
Skrevet

tusen takk for gode forslag!!

Gleder meg masse

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

I fjor dro jeg og kjæresten ut på stranda nyttårsaften. I 12 minus utstyrte vi oss med termosoveposer, grill, fakler, pølser, varm sjokolade og cognac, og satt på stranda og nøt stillheten, utsikten, fyrverkeriet og hverandre.

Definitvt en nyttårsaften som ikke går i glemmeboken med det første.

Skrevet

Jeg skal også feire nyttårsaften med kjæresten, og jeg skal lage tre retters middag til oss + at jeg hadde tenkt å ake litt sammen på dagen, og invitere ham ut på plenen til å sitte på masse granbar, liggeunderlag etc. kl. 24:00 -med bål, og drikke gløgg og se på eventuelt fyrverkeri og tenke at vi dreit i fyrverkeri og sendte pengene til Asia i stedet.

Nelle :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...