AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #1 Skrevet 16. mai 2017 Hvor sterk er den? Klarer du å "låse" fast penis når du har sex? tips for å få sterk knipemuskel? (Født barn for 6 mnd siden) Anonymkode: 73b4f...46b
SlemUlv Skrevet 16. mai 2017 #2 Skrevet 16. mai 2017 https://www.apotek1.no/intim-og-underliv/bekkenbunnstrening Min er ikke kjempe sterk, men helt ok til å knipe og gi ham glede under sex 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #3 Skrevet 16. mai 2017 Har to fjærer i min Kegelmaster. Bruker en kegel-app og kniper på/av i 15minutter. Likevel blir jeg så kåt og oppsvulmet i underlivet at jeg mister kontrollen over musklene når jeg har sex... Aldri hørt at andre mister kontrollen slik, og føler meg løs... Anonymkode: 60414...280
Gjest undulater Skrevet 16. mai 2017 #5 Skrevet 16. mai 2017 Jeg ble ansatt på en pukkelgrus fabrikk da knipemuskelen min knuser kampesteiner med letthet.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #6 Skrevet 16. mai 2017 Tror ikke jeg får låst fast penisen, har egentlig aldri prøvd, men jeg får stengt den ut da. Anonymkode: 12a78...b8c 3
Mr. Kilmister Skrevet 16. mai 2017 #7 Skrevet 16. mai 2017 Den er sterk nok til det den skal brukes til. 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #8 Skrevet 16. mai 2017 Nei jeg revet av en muskel under fødsel så er slapp der og det kan aldri treners opp Igjen:( Anonymkode: 217c5...737
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #9 Skrevet 16. mai 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor sterk er den? Klarer du å "låse" fast penis når du har sex? tips for å få sterk knipemuskel? (Født barn for 6 mnd siden) Anonymkode: 73b4f...46b Det går da ikke an å låse fast penis! Hva for noe guttefantasier er det du har hengt deg opp i? Jeg og flere av mine venninner har trent muskelen daglig i månedsvis og jevnlig i åresvis, ingen av oss har menn som merker store forskjellen bortsett fra at det rykker litt om de holder penis helt stille. Er den i bevegelse er det ingen som griper så hardt rundt at penis blir holdt igjen. Dere som liksom melker mennene deres, er det griping i rytme til hver gang han støter utover? Og er dere sikre på mannen faktisk merker det? Ingen i min gjeng kan fatte denne knipe greia hvertfall, foruten ei som har født og slet med inkonsistens. Anonymkode: 2ecae...15c 7
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #10 Skrevet 16. mai 2017 Ps jeg mener ikke at det ikke hjelper, men forskjellen er vel så liten at det er vanskelig å merke med mindre penis står helt stille og man /han kjenner ordentlig etter liksom??? Anonymkode: 2ecae...15c 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #11 Skrevet 16. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det går da ikke an å låse fast penis! Hva for noe guttefantasier er det du har hengt deg opp i? Jeg og flere av mine venninner har trent muskelen daglig i månedsvis og jevnlig i åresvis, ingen av oss har menn som merker store forskjellen bortsett fra at det rykker litt om de holder penis helt stille. Er den i bevegelse er det ingen som griper så hardt rundt at penis blir holdt igjen. Dere som liksom melker mennene deres, er det griping i rytme til hver gang han støter utover? Og er dere sikre på mannen faktisk merker det? Ingen i min gjeng kan fatte denne knipe greia hvertfall, foruten ei som har født og slet med inkonsistens. Anonymkode: 2ecae...15c Samboeren min kjenner det iallefall veldig godt når jeg kniper. Selv om den er i bevegelse. Anonymkode: 12a78...b8c 2
Brisinga Skrevet 16. mai 2017 #12 Skrevet 16. mai 2017 Jeg tror nok det er mulig å få til solide knip. Det kjenner man hvis man selv stikker inn en finger og kniper. Jeg har kjent etter selv og nå, noen år etter graviditet og fødsel, har jeg bedre muskulatur og kontroll der enn da jeg var 20. 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #13 Skrevet 16. mai 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det går da ikke an å låse fast penis! Hva for noe guttefantasier er det du har hengt deg opp i? Jeg og flere av mine venninner har trent muskelen daglig i månedsvis og jevnlig i åresvis, ingen av oss har menn som merker store forskjellen bortsett fra at det rykker litt om de holder penis helt stille. Er den i bevegelse er det ingen som griper så hardt rundt at penis blir holdt igjen. Dere som liksom melker mennene deres, er det griping i rytme til hver gang han støter utover? Og er dere sikre på mannen faktisk merker det? Ingen i min gjeng kan fatte denne knipe greia hvertfall, foruten ei som har født og slet med inkonsistens. Anonymkode: 2ecae...15c Selvfølgelig merker mannen det om du kniper rundt penis. Det er jo muskler som alle andre muskler. Jeg kan med letthet låse fast min manns penis, slik at han får kamp om å dra den ut, og knipe slik at det blir vanskeligere å få den inn. Det var mannen min som først gjorde meg bevisst på at jeggjorde det litt vanskelig for han under sex enav de første gangene vi hadde oss. Ble etter det ops på at jeg kan bruke musklene der nede til mer enn å kun holde megnår jeg må på do, eller kutte stråla tvert om jeghar uvi x) Anonymkode: 7ba22...65b 2
EvaLena Skrevet 16. mai 2017 #14 Skrevet 16. mai 2017 Jeg deler glatt en avokado og kniper ut steinen. 12
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #15 Skrevet 16. mai 2017 Jeg bare elsker det jeg har sett litt av i det siste her inne, masse selvironi og lite skryt. Selvsagt alltid en og annen som er "bedre" enn alle andre, men jevnt over ser det ut til at KG endrer litt retning. Anonymkode: 92054...73e 4
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #16 Skrevet 16. mai 2017 58 minutter siden, EvaLena skrev: Jeg deler glatt en avokado og kniper ut steinen. På langs eller tvers? Anonymkode: ddbd0...f13 1
EvaLena Skrevet 16. mai 2017 #17 Skrevet 16. mai 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: På langs eller tvers? Anonymkode: ddbd0...f13 Langs selvfølgelig, tvers er vel noe alle kan. 4
boblevann Skrevet 16. mai 2017 #18 Skrevet 16. mai 2017 (endret) Får ikke låst den fast - det er jeg for våt til. Skjønner ikke hvordan det skal gå an? Men får stengt den ute når jeg strammer har han ikke sjangs i det hele tatt til å få den inn - uansett hvor mye makt han bruker. Edit: ser nå at det ser ut som om kjæresten min stadig vekk bruker makt mot meg. Det gjør han ikke - men vi har testet noen ganger hvor stramt det blir Endret 16. mai 2017 av boblevann 2
Inwe Skrevet 16. mai 2017 #19 Skrevet 16. mai 2017 Trodde jeg hadde ganske sterke muskler, men å låse han fast trodde jeg ikke var mulig. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå