Gå til innhold

Botox for rynkene/linjene under øynene - noen her prøvd?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker Botox i pannen og sinnarynken, og har veldig god effekt av det - uten å se mimikkløs ut. Jeg har noen linjer under øynene som synes veldig godt når jeg smiler(men ingen kråketær, som de så fint kaller det), og jeg har fått anbefalt Botox for dette(på sidene av øynene). Jeg har hørt litt diverse om Botox akkurat der, og derfor lurer jeg på om noen her har prøvd det? Jeg regner med at det blir vanskeligere å smile med øynene(som jeg gjør veldig ofte), og selv om Botox kun varer kort tid og jeg er villig til å teste det for å se, er det jo ikke ønsket om ansiktet blir for stivt eller at Botox'en også uønsket lammer andre ansiktsmuskler. Noen? :) 

Anonymkode: ff45d...b6b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Men siden du er så opptatt av å se "bra" ut og du nok er dame. Vil jeg si at rynker har lite å si på hvor attraktiv du ser ut og det kan være hot (for min del ihvertfall) En bra kropp ja, men rynker betyr lite. Selvsagt, er du over 60 da er det noe annet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du veldig mye rynker ? Hva med å akseptere de?

Synes det kan være vakkert med folk som har linjer.

Anonymkode: 3da34...ba8

Skrevet

Jeg lurer og på dette!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok botox i sinnarynken og ved siden av øynene, og det er ingen som har lagt merke til det. Jeg ser selv at jeg ikke får så mye kråketær når jeg smiler, men siden jeg har litt rynker uansett, så ser det naturlig ut.

Anonymkode: 37c17...29c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...