Gå til innhold

H*n!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor skriver noen av dere h*n når dere omtaler barna/stebarna deres? Dette er forferdelig irriterende å lese. Er dere redd for å bli avslørt? Det er jo 50/50 uansett. Høres mest ut som noen viktig-per'er når dere skriver det slik. Måtte bare få det ut.

• Liker 15
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, CaramelDevil skrev:

Hvorfor skriver noen av dere h*n når dere omtaler barna/stebarna deres? Dette er forferdelig irriterende å lese. Er dere redd for å bli avslørt? Det er jo 50/50 uansett. Høres mest ut som noen viktig-per'er når dere skriver det slik. Måtte bare få det ut.

Så utrolig enig! Fryktelig irriterende!

Anonymkode: fadad...0aa

• Liker 7
Skrevet

Jeg foretrekker xan, xun, zan og zun. Vi burde ikke snakke om andres kjønn som om vi vet hvilket kjønn de er.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Noen vil være anonyme, og vil ikke at h*n skal gjenkjennes.

Anonymkode: 4f01d...5b2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge det ikke skrives hen. Da blir jeg kvalm.

Anonymkode: 60293...88f

• Liker 5
Gjest Overrasket
Skrevet

Det er langt, langt, langt bedre enn "hen". 

Skrevet

Haha ja hen er hakket verre!

Ts

• Liker 1
Skrevet

Helt enig!

Hvis noen har mistanker om hvem det skrives om så er det neppe særlig vanskelig å skjønne hvem "h*n" eller "hen" er. 

• Liker 3
Gjest Overrasket
Skrevet

Og hvis man virkelig vil være anonym kan man jo bare skrive han når det handler om jenter og hun når det handler om gutter. 

AnonymBruker
Skrevet

Ønsker ikke at noen skal vite kjønn på barnet mitt. Det er mange opplysninger her som til sammen kan bli identifiserende for de rette. Da tenker jeg på bekjente.

Anonymkode: cffda...eed

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker kun h*n når jeg ikke vet om det er hunnkjønn eller hankjønn det er snakk om, altså kun når jeg svarer i debatter. Men jeg er enig i at det er irriterende å lese og skrive på den måten. Her inne er de fleste anonym selv om de skriver med nick, så jeg skjønner ikke hvorfor kjønn må holdes hemmelig i utgangspunktet.

Skrevet

Veldig ofte kan man og bruke nøytrale beskrivelser som "barnet", vennen el.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, Elliespelli skrev:

Jeg bruker kun h*n når jeg ikke vet om det er hunnkjønn eller hankjønn det er snakk om, altså kun når jeg svarer i debatter. Men jeg er enig i at det er irriterende å lese og skrive på den måten. Her inne er de fleste anonym selv om de skriver med nick, så jeg skjønner ikke hvorfor kjønn må holdes hemmelig i utgangspunktet.

Jeg har blitt gjenkjent her, og har gjenkjent folk fra andre sammenhenger også.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har blitt gjenkjent her, og har gjenkjent folk fra andre sammenhenger også.

Ja, om det er en hendelse som er kjent av mange så er vel det noe som kan skje. Men det er vel derfor vi har AnonymBruker-alternativet, men uten bekreftelse fra deg så kan folk uansett ikke gjøre mer en å gjette og tro. Men for meg personlig så plager ikke h*n meg, det er bare litt tungvint. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ønsker ikke at noen skal vite kjønn på barnet mitt. Det er mange opplysninger her som til sammen kan bli identifiserende for de rette. Da tenker jeg på bekjente.

Nei

Anonymkode: 8a2fb...41b

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men bytt kjønn da vel.

Anonymkode: c5aee...8b6

• Liker 1
Skrevet

Hva er galt med "hen"? Synes det er mye mer praktisk enn h*n.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Åååå nei, ikke begynn med det der idiotiske svenske "hen":kvalm:

Anonymkode: ad722...c16

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Åååå nei, ikke begynn med det der idiotiske svenske "hen":kvalm:

Anonymkode: ad722...c16

Fantastiske argumenter du kommer med. Hva er galt med hen?

• Liker 1
Skrevet
På Tue May 16 2017 den 10.36, AnonymBruker skrev:

Noen vil være anonyme, og vil ikke at h*n skal gjenkjennes.

Anonymkode: 4f01d...5b2

Men de fleste klarer ikke å være konsekvente, så de avslører seg uansett, og det er fryktelig slitsomt å lese en lang avhandling med h*n brukt treogtjue ganger. Dessuten skriver jo folk som anonyme uansett. Gjør om på noen andre detaljer da vel, eller "bytt" kjønn. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...