AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #1 Skrevet 16. mai 2017 Hei. Angående en jente jeg kjente før. Vi har ikke sett hverandre på lenge, først fant jeg henne på FB, vi chattet litt og hadde en fin samtale. Jeg var jo kanskje treg med å svare hun gjennom hver melding. Så jeg ventet i 4 døgn for å starte en ny samtale. For å ikke virke desperat. Tok kontakt med henne igjen igår, skrev " Hei åssen går det? Hun svarte. Og skrev jeg tilbake hvor hun har vært i det siste liksom hva har hun gjort osv? Også var ikke hun aktiv i 8 t også ikke meldingen min før i går natt. Men svarer fortsatt ikke! Why? Burde jeg tar mer kontakt nå? Anonymkode: 35622...e5f
Sirah Skrevet 16. mai 2017 #3 Skrevet 16. mai 2017 Om hun leste den i natt så våknet hun sikkert bare og sjekket facebook før hun snudde seg for å sove videre. Jeg ville ventet og sett om hun svarte i løpet av et par dager. 8
Gjest Gemini7 Skrevet 16. mai 2017 #4 Skrevet 16. mai 2017 (endret) Når du har venta i 4 døgn med å svare synes hun antakelig at du var dritkjip. Så når får du samme behandling tilbake igjen. Endret 16. mai 2017 av Gemini7
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #6 Skrevet 16. mai 2017 Du har vært treg selv og ikke har svart bevisst og så spør du:hvor hun har vært i det siste som om ingenting har skjedd. Jeg vil tro hun kanskje ble litt overrasket over det du skrev her når det er du som har vært fraværende. Men jeg skjønner tankegangen din her at du ikke ville virke desperat. Hva med å bare ærlig og si det. Tror kanskje hun ville satt pris på din ærlighet. At du ikke ville virke desperat nettopp fordi du ikke ville miste henne fordi du liker henne. Anonymkode: 99dbc...714 2
Mr. Kilmister Skrevet 16. mai 2017 #7 Skrevet 16. mai 2017 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei. Angående en jente jeg kjente før. Vi har ikke sett hverandre på lenge, først fant jeg henne på FB, vi chattet litt og hadde en fin samtale. Jeg var jo kanskje treg med å svare hun gjennom hver melding. Så jeg ventet i 4 døgn for å starte en ny samtale. For å ikke virke desperat. Tok kontakt med henne igjen igår, skrev " Hei åssen går det? Hun svarte. Og skrev jeg tilbake hvor hun har vært i det siste liksom hva har hun gjort osv? Også var ikke hun aktiv i 8 t også ikke meldingen min før i går natt. Men svarer fortsatt ikke! Why? Burde jeg tar mer kontakt nå? Anonymkode: 35622...e5f Nei, det er slik kvinnfolk viser at de ikke er interessert. Take a hint bro😒 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #8 Skrevet 16. mai 2017 Hun synes vel du virker litt klein som ikke svarer på fire døgn, og bare fortsetter samtalen som ingenting? Du kunne jo sagt "beklager sent svar, jeg har vært opptatt med *det og det*". Sånn du beskriver det, så fremstod du bare som litt merkelig. Hun mistet vel interessen eller noe. Anonymkode: 02213...9ad 5
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #9 Skrevet 16. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du har vært treg selv og ikke har svart bevisst og så spør du:hvor hun har vært i det siste som om ingenting har skjedd. Jeg vil tro hun kanskje ble litt overrasket over det du skrev her når det er du som har vært fraværende. Men jeg skjønner tankegangen din her at du ikke ville virke desperat. Hva med å bare ærlig og si det. Tror kanskje hun ville satt pris på din ærlighet. At du ikke ville virke desperat nettopp fordi du ikke ville miste henne fordi du liker henne. Anonymkode: 99dbc...714 Ikke vær artig. Kvinne 36 da har du ingen sjans. Tull og tøys at ærlighet varer lengst. Anonymkode: 680e9...1d9 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #10 Skrevet 16. mai 2017 Dette forsto jeg egentlig ingenting av. Anonymkode: 5492e...89f 5
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #11 Skrevet 16. mai 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke vær artig. Kvinne 36 da har du ingen sjans. Tull og tøys at ærlighet varer lengst. Anonymkode: 680e9...1d9 ? Anonymkode: b5881...6df 1
cmd Skrevet 16. mai 2017 #12 Skrevet 16. mai 2017 Sånn er noen. Begynn å lære om mennesker. Noen er presise, noen kommer alltid flere minutter/timer etter avtalt tid etc. Sånn også folk som svarer. Noen svarer med engang eller løpet av dagen. Noen er så late at de venter med å svare til evighet. De later som de er opptatte. 1
FluffyJuggernaut Skrevet 16. mai 2017 #13 Skrevet 16. mai 2017 Om jeg får meldiger sent så er det ikke bestandig at jeg orker å svare, spesielt om jeg er på tur i seng. Vil tro at du kanskje har ødelagt litt av sjansene dine på å la være å svare henne på 4 dager. Jeg skjønner meg ikke på slike spill, samtalen gikk fint også plutselig bestemmer du deg for å ignorere henne. Det er sånt tull man ser på amerikanske filmer og serier. 5
dansestjerna Skrevet 16. mai 2017 #14 Skrevet 16. mai 2017 Den der "sett"-funksjonen på fb synes jeg er slitsom. Det er ikke alltid det passer eller en ønsker å svare med en gang. La tiden gå, enten så svarer hun, eller så gjør hun ikke det. Det er iallefall hennes "tur" nå. 3
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #15 Skrevet 16. mai 2017 Ts her. Vi snakket fint. Og avslutet samtalen med en god natt. Etter det ventet jeg i 4 døgn før jeg tok kontakt igjen. Det var for å kke virke desperat. Når jeg skriver med noen uansett hvem det er på FB svarer jeg så fort jeg ser meldingen. Men jeg har til vanlig mye å gjøre pga jobb og studiene, eksamen for tiden også. Men hun svarte faktisk fort, det var bare meg som var treg. Vi er bare venner ikke noe annet. Anonymkode: 35622...e5f
Gjest Linaria Skrevet 16. mai 2017 #16 Skrevet 16. mai 2017 Hun er sikkert opptatt. Bare vent litt. Jeg hater også den "sett"-funksjonen da det er ofte jeg ikke orker å starte en samtale med noen og heller venter til jeg får mer tid.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #17 Skrevet 16. mai 2017 2 timer siden, Sirah skrev: Om hun leste den i natt så våknet hun sikkert bare og sjekket facebook før hun snudde seg for å sove videre. Jeg ville ventet og sett om hun svarte i løpet av et par dager. Jeg også gjør slikt og så glemmer jeg av meldingen på 3 døgn eller noe før jeg kommer på at jeg glemte å svare Anonymkode: 7a53d...ea6 2
aquata Skrevet 16. mai 2017 #18 Skrevet 16. mai 2017 Alle jenter skjønner at du spiller når du bruker fire dager på å svare. I dagens teknologiske samfunn er det ikke mulig å være så opptatt at du før eller siden før du legger deg er innom telefonen. Kan hende at hun vet sin egen verdi. Og sorterer ut alle som ikke ønsker å investere litt tid i henne. På den måten finner man noen som vil være sammen med en. . Her virker du for henne kun som en bekjent som spretter innom. Du har ikke etablert noen god connection. Og da kan det lett bli slik at hun ikke orker tomprat når hun sikkert har flere hundre andre hun kan tomprate med der inne. 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #19 Skrevet 16. mai 2017 Ts her. Det er en barndomms vennine så jeg gir ikke hun opp så fort. 😊 Hvor lenge anbefaller dere med å vente før jeg kan skrive til hu evt hva skal jeg skrive? Anonymkode: 35622...e5f
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #20 Skrevet 16. mai 2017 Slapp av. Gi henne noen uker. Ikke vær en innpåsliten masekråke. Anonymkode: 6a013...1bb 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå