AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #1 Skrevet 16. mai 2017 Jeg ser at det er meldt småkaldt vær i morgen, og planen om å gå med bare ben under kjolen utgår ... Har fått med meg at mange mener at hudfargede strømper er no no. Er det innafor å ta på noen nude strømper/stay-ups, eller må jeg gå for sorte (og da også finne en annen kjole) ....? Anonymkode: a91c9...ffa
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #2 Skrevet 16. mai 2017 Hvis du finner en som matcher hudfargen din, så går det nok bra . Anonymkode: 219ba...023 4
FluffyJuggernaut Skrevet 16. mai 2017 #3 Skrevet 16. mai 2017 Jeg følger ikke mote slavisk, og syns hudfargede tynnstrømpebukser kan være veldig pent, du får en jevn og fin farge på legger og lår. Men problemet er iallefall for meg å finne rett farge, de fleste er for mørke for meg så jeg må som regel gå for sorte eller en annen farget strømpebukse. Så om du finner en som passer til din hudfarge, så ville jeg brukt den. Men tynnstømpebukser varmer ikke noe særlig, ofte syns jeg nylonet gjør at kulden kjennes bedre. 1
tdm900 Skrevet 16. mai 2017 #4 Skrevet 16. mai 2017 Ta på deg de du synes passer, og når du ser deg rundt i morgen så vil du se omtrent alle kjoler også bruke samme farge som deg😊Ha en fin 17-mai😀
Gjest Tigress Skrevet 16. mai 2017 #6 Skrevet 16. mai 2017 Hudfarga strømpebukser er eit must i Noreg, det er ikkje særleg pent med blåfrosne bein heller. Men om du er redd for å ikkje finne rett farge, bruk ein farge på strømpebuksa som går att i kjolen din, det er ofte lettare å finne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå