AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #1 Del Skrevet 15. mai 2017 Heisann! Lurer på om det er noen her som har brukt noen av Nioxin Hair System sine kit? Dette er kits mot tynt hår som skal fremme hårvekst og gi tykkere hår - Med sjampo, balsam og serum. Jeg har litt spørsmål rundt disse.. Noen som har gode eller dårlige erfaringer? Fungerer det? Hvor lenge brukte du det? Det står på alle tre produktene i settet at man skal bruke de daglig, men jeg pleier ikke å dusje håret daglig. Vil det da være bortkastet å bruke produktene om det ikke blir tilført hodebunn og hår hver dag? Lurer også på om det har veldig mye å si om man kjøper for "behandlet hår" eller "ubehandlet hår". Mitt er farget, men kitet jeg kjøpte på tilbud (System 2) er for ubehandlet hår. Det svir/kjøler hodebunnen veldig mens det sitter i, har dette med eksfoileringen i produktene å gjøre (som er det det står på pakken, men står ingenting om at man kjenner det såpass i hodebunnen, litt som sterk mint følelse) , eller kan det være fordi kjemikaliene kræsjer med mitt fargede hår og gjør at jeg kanskje mister mer hår? :O Anonymkode: 4dd24...150 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #2 Del Skrevet 16. mai 2017 Jeg er frisørlærling med ammehår, jeg har tenkt å prøve det, må jo prøve det en skal selge, har hørt at hodebunnen blir kjølig og god av denne Anonymkode: 21c14...4dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #3 Del Skrevet 16. mai 2017 Jeg synes den fungerer. Man får ikke en løvemanke liksom, men jeg fikk noe tykkere hår. Og den lukter veldig godt! Jeg vasker ikke håret hver dag jeg heller. Anonymkode: c1288...14f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2017 #4 Del Skrevet 17. mai 2017 Dette er tull, viser en nylig forskning publisert på VG, tror jeg. Noe som er like godt, skyll hundrelappene i do evt bruk som dopapir. Anonymkode: 827fc...5eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2017 #5 Del Skrevet 17. mai 2017 Det som har funket for meg er Nisim fast sjampo og balsam. Kjøpt på apoteket. Fikk 5cm ettervekst på 3 mnd. (Mistet mye etter en graviditet) Vasker ikke håret hver dag, men dette er nesten det eneste produktet jeg er skikkelig gornøyd med! Anonymkode: 2feaa...31a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå