AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #1 Skrevet 15. mai 2017 Hvor lenge mener DU at en hund fint kan være alene hjemme? Og hva kan man gjøre for at hunden har det best mulig den tiden den er alene? Anonymkode: f3c3f...4d6
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #2 Skrevet 16. mai 2017 6-7 timer avhengig av om eier er flink til å aktiviserer hunden før h*n drar, gir noe hunden kan kose seg med i løpet av dagen (kong osv) og prioriterer hunden så fort h*n kommer hjem. Ikke noe "skal bare", men rett ut på tur. Anonymkode: b560d...2a6 1
kvinneguide Skrevet 16. mai 2017 #3 Skrevet 16. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: 6-7 timer avhengig av om eier er flink til å aktiviserer hunden før h*n drar, gir noe hunden kan kose seg med i løpet av dagen (kong osv) og prioriterer hunden så fort h*n kommer hjem. Ikke noe "skal bare", men rett ut på tur. Anonymkode: b560d...2a6 Eller aktivisering før man forlater hunden. Jeg gir aldri hunden noe å spise mens jeg er borte, men hvis den har fått løpe i halvtime -time koser den seg godt under teppet når den kommer inn. Hvis jeg er hjemme ligger den da i seks timer uten at jeg merker noe til den.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #4 Skrevet 16. mai 2017 2 timer siden, kvinneguide skrev: Eller aktivisering før man forlater hunden. Jeg gir aldri hunden noe å spise mens jeg er borte, men hvis den har fått løpe i halvtime -time koser den seg godt under teppet når den kommer inn. Hvis jeg er hjemme ligger den da i seks timer uten at jeg merker noe til den. Skrev også aktivisering før Anonymkode: b560d...2a6
kvinneguide Skrevet 16. mai 2017 #5 Skrevet 16. mai 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skrev også aktivisering før Anonymkode: b560d...2a6 ops da, var litt rask der
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #6 Skrevet 16. mai 2017 Jeg er i skrivende stund student ved universitetet og har derfor mye egen lesetid som jeg bruker hjemme. Hunden min er derfor aldri mer enn 4-6 timer alene hjemme, og jeg synes dette er supert. Men sannheten er at når jeg blir ferdig og begynner med heltidsjobb vil hun måtte være alene hjemme 8-9 timer som de aller fleste hunder i Norge. Jeg liker det ikke, men for min egen egoismens skyld for å ha hund så må hun det. Eller så håper jeg at det er mulig å ta med hunden på jobb. Anonymkode: 92e06...0d8 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #7 Skrevet 16. mai 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er i skrivende stund student ved universitetet og har derfor mye egen lesetid som jeg bruker hjemme. Hunden min er derfor aldri mer enn 4-6 timer alene hjemme, og jeg synes dette er supert. Men sannheten er at når jeg blir ferdig og begynner med heltidsjobb vil hun måtte være alene hjemme 8-9 timer som de aller fleste hunder i Norge. Jeg liker det ikke, men for min egen egoismens skyld for å ha hund så må hun det. Eller så håper jeg at det er mulig å ta med hunden på jobb. Anonymkode: 92e06...0d8 Hva med å høre om det er noen eldre k nærheten som kunne tenke seg å passe hunden? Om ikke hver dag så kanskje stikke innom å ha hunden i et par timer nå og da? Anonymkode: b560d...2a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå