Gå til innhold

En av fire vil date en robot

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke interessert i å date en robot men vil gjerne ha en robot som livsledsagerske, langt bedre enn å leve i ensomhet.

Anonymkode: 97a63...aee

• Liker 2
Skrevet

25% som ville datet en robot, og også 25% av mennene som ikke er god nok til å få dame. Kan umulig være tilfeldig, men er jo grei løsning?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Sykkelkopp skrev:

25% som ville datet en robot, og også 25% av mennene som ikke er god nok til å få dame. Kan umulig være tilfeldig, men er jo grei løsning?

Veldig grei løsning, og egentlig den eneste løsningen jeg kan se for meg. Jeg håper bare ikke vi trenger å vente helt til 2036 før det blir en mulighet.

Skrevet (endret)

.

Endret av stf
  • Liker 3
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi kan gjerne le av robotene, men de kommer til å blande seg inn i sjekking, sexliv, osv.

Det må jo være helt perfekt, lage middag, vaske klær, støvsuge bilen, så "støvsuge" meg, og når den gneldrer for mye? Bare trykke på "off" knappen :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Veldig grei løsning, og egentlig den eneste løsningen jeg kan se for meg. Jeg håper bare ikke vi trenger å vente helt til 2036 før det blir en mulighet.

Da blir det pleieren på gamlehjemmet som er robot, og du må kaste inn på mynter for de tjenestene der :)  Pay per wiew...

Anonymkode: 0c3e0...59e

AnonymBruker
Skrevet

Aldri i verden om jeg hadde date en robot.

Anonymkode: f06cb...c47

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Må være noe av det dummeste jeg har lest, noe så teit.

Gjest Snuppi
Skrevet
6 minutter siden, Duftavsommerregn skrev:

Det må jo være helt perfekt, lage middag, vaske klær, støvsuge bilen, så "støvsuge" meg, og når den gneldrer for mye? Bare trykke på "off" knappen :) 

:fnise: Likte den off knappen. 

Gjest Snuppi
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da blir det pleieren på gamlehjemmet som er robot, og du må kaste inn på mynter for de tjenestene der :)  Pay per wiew...

Anonymkode: 0c3e0...59e

Håper de har kortterminal. Ikke lett å putte på mynter med skjelven hånd :fnise:

Skrevet
1 minutt siden, Snuppi skrev:

Håper de har kortterminal. Ikke lett å putte på mynter med skjelven hånd :fnise:

Godtar garantert Vipps og mastercard! Så kan man skifte ut programvaren om man vil ha noe "frekkere" noe.

Skrevet (endret)

Trodde fordelen med en roboter var at man slapp å date. Jeg har da ikke lyst til å kunne bli avvist av en robot.

Endret av AnonymSjiraff
  • Liker 6
Skrevet
19 minutter siden, AnonymSjiraff skrev:

Trodde fordelen med en roboter var at man slapp å date. Jeg har da ikke lyst til å kunne bli avvist av en robot.

Blir du avvist av en robot har du vel smittet den med noe "virus" :) 

Gjest Snuppi
Skrevet
2 timer siden, Duftavsommerregn skrev:

Godtar garantert Vipps og mastercard! Så kan man skifte ut programvaren om man vil ha noe "frekkere" noe.

Hey, Hey Robby Robot... :lur: 

AnonymBruker
Skrevet
På 5/16/2017 den 17.30, Duftavsommerregn skrev:

Tenkte nøyaktig det samme :fnise:

Anonymkode: db58a...f55

Skrevet

Roboter vil kanskje dekke behov blant frustrerte menn, men bare for en liten stund. Det en robot ikke kan klare er å delta i en diskusjon, fortelle deg noe nytt, stå ved din side når blir syk, eller føre genene dine videre - din eneste sjanse til 'evig' liv. Uten en kvinne er tilværelsen virkelig meningsløs. Merk her også at selve konseptet med en robot er å etterligne en allerede sikker vinner: kvinnen sånn som hun er. 

Men det kan sikkert være gøy. En kort stund.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
52 minutter siden, Arcturus skrev:

Roboter vil kanskje dekke behov blant frustrerte menn, men bare for en liten stund. Det en robot ikke kan klare er å delta i en diskusjon, fortelle deg noe nytt, stå ved din side når blir syk, eller føre genene dine videre - din eneste sjanse til 'evig' liv. Uten en kvinne er tilværelsen virkelig meningsløs. Merk her også at selve konseptet med en robot er å etterligne en allerede sikker vinner: kvinnen sånn som hun er. 

Men det kan sikkert være gøy. En kort stund.

Selvfølgelig kan en robot klare dette.

• Liker 3
Skrevet

Ser for meg blinddate med en robot. Hva om du avviser den? Blir den plutselig terminator?

Kjenner maskinen og skal på date. Husk ta med laderen! Tåler den regn? Hva om den faller for en mer smartere programvare? Det sies jo at de er så smarte sooo...

krangling og muggen hverdag pga roboten, så er det bare skru den av. Når den kvinneligeroboten oppdager hun ble skrudd av i en diskusjon.. ohhh here is miss terminator! Hun "Oh hell no you didn't! "

Ser for meg mange komiske episoder som kan opptre nå! Haha 

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig kan en robot klare dette.

Nei, ikke på en meningsfylt måte. Det er helt feil. En robot kan slik aldri erstatte et menneske. Ikke før vi har reell kunstig intelligens og selvbevissthet. Det er det ingen, merk, ingen som er i nærheten av å få til. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...