Gå til innhold

Hvilke lefser er sunnest til wraps?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker da på mest kalorifattig men samtidig næringsrikt? :) Er på slanker'n og syns wraps er en veldig god lunsj som holder meg mett lenge, men vanlige hvetetortillas er det jo mange kalorier i. spiser kun 1. 

Anonymkode: 95a79...eab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Speltlomper ✌🏼

Skrevet

Det sunneste er å ikke stresse sånn med detaljer, men å se på helheten. Tenk på hva du har i wrapsen også, og hva du spiser resten av dagen og resten av uka. Alt kan spises, i moderate mengder. Spis det du har lyst på. Aksepter at du blir sulten igjen før neste måltid, og at det betyr at du er klar for å spise. Gjør måltidet til noe som er verdt å vente på, ved at du velger mat du gleder deg til å spise. Da blir du fornøyd med mengden du trenger, og du går sakte men sikkert ned i vekt, og holder lettere vekta etterpå. 

Beklager avhandlingen. Det er komplekst, men ikke så komplisert.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

OBS, siden de fleste liker å skrive meningsløst innlegg, føler for å komme med mitt.

Jeg synes ordet wraps er så stygt og flaut! Jeg peker heller på fremfor å si at jeg skal ha den VRÆPPEN der...

Anonymkode: ece94...b00

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

IMG_1629.PNG

Anonymkode: 08528...bd0

• Liker 1
Skrevet

Bfree wraps :-) 

IMG_2061.JPG

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Jelly333 skrev:

Bfree wraps :-) 

IMG_2061.JPG

Hva er kalorimengden og hvor får jeg kjøpt disse? 

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er kalorimengden og hvor får jeg kjøpt disse? 

Kalorimengden står på pakken (99 kcal pr. wrap) :)
Har sett dem på noen helsekostbutikker + hørte at de har dem på store Rema1000 butikker (usikker etter at de kortet ned utvalget sitt da, så tar forbehold om det!). Tror de koster rundt femtilappen for en sekspakning, så særlig billige er de jo ikke da, dessverre... 

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Anette.94 skrev:

Har sett dem på noen helsekostbutikker + hørte at de har dem på store Rema1000 butikker (usikker etter at de kortet ned utvalget sitt da, så tar forbehold om det!). Tror de koster rundt femtilappen for en sekspakning, så særlig billige er de jo ikke da, dessverre... 

De er ikke gode heller. 

Anonymkode: 89ffb...6d6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 17.5.2017 den 19.56, Anette.94 skrev:

De er ikke like gode som vanlige. Litt rar konsistens. Men smaken er forskjellig, så absolutt verdt et forsøk. De har dem på Meny og tror de står i hyllen for allergi-varer?

Anonymkode: c1b32...764

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...