AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #1 Skrevet 15. mai 2017 Siste par ukene er området rundt brystvorten blitt større og mørkere. Areolaen. Synes selv ikke dette er pent og lurer på hva som kan gjøres og hva årsaken til dette kan være? Har hørt om areolareduksjon, noen med erfaringer? Anonymkode: b16e8...54e
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #2 Skrevet 15. mai 2017 Kan du finne et bilde på google som viser farge og størrelse det er snakk om? Anonymkode: bd7a5...cb3
Miss.Wildfox Skrevet 15. mai 2017 #3 Skrevet 15. mai 2017 Skjer vanligvis ved graviditet. Har du utelukket det? 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #4 Skrevet 15. mai 2017 Ts her. Var vanskelig å finne bilde.. Har også tatt piercing i begge brystvortene, slik at de har holdt seg stive i flere måneder, men plutselig er de slappe i normal tilstand, men likevel mye større enn for ett år siden. Tror jeg kan utelukke graviditet, da brystvortene ser annerledes ut da. Nå ønsker jeg at brystvortene er stive 24/7, for dette var uvant syn for meg. Anonymkode: b16e8...54e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå