AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #4 Skrevet 15. mai 2017 Sooo-keeh: Jason, i need to take your blood and give it to Beill. Jason: No-way Sookie: Oh yeas Anonymkode: daafd...c06
Nietsoj Skrevet 15. mai 2017 #5 Skrevet 15. mai 2017 Den skyhøye prisen på trikken fra Grefsen til sentrum
Callisto83 Skrevet 15. mai 2017 #6 Skrevet 15. mai 2017 "Kjære, husker du jeg sa jeg hadde klamydia, det viste seg å være feil - det var gonore`"
Hoppetaujenta Skrevet 16. mai 2017 #7 Skrevet 16. mai 2017 Tull og tøys på dere: dette er et befriende og nært venneøyeblikk, som blir til et venninneøyeblikk. Hen kommer omsider ut av skapet og presenterer seg som Åse Karine...og får sminketips av venninnen pluss løfter om å få låne så mye klær som hen vil, ettersom det ikke nytter å stå frem hos foreldrene der hen bor.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #8 Skrevet 16. mai 2017 Han prøver å selge inn analsex, som han har hørt skal være fantastisk - for henne. Hun er skeptisk.. Anonymkode: a2c10...67e
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 16. mai 2017 #9 Skrevet 16. mai 2017 (endret) 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han prøver å selge inn analsex, som han har hørt skal være fantastisk - for henne. Hun er skeptisk.. Anonymkode: a2c10...67e En bror prøver å selge analsex til sin søster. Og den eneste grunnen hun sier nei er at hun er skeptisk......... Vel det har aldri virket som de har et slikt forhold. Men de er jo fra sørstatene så hvem vet. Altså da snakker jeg om karakterene som er bror og søster. Skuespilleren er selvsagt ikke i slekt. De er ikke en gang fra samme land. Endret 16. mai 2017 av Aragorn II Elessar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå