AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #1 Skrevet 15. mai 2017 Kan ikke huske å ha sett en eneste kommentar her om hvor diiiiigg det er å få en finger i rompa når man blir fingret. Med tanke på hvor vanlig det virker for mennene jeg har ligget med å gjøre det - vil jeg tro mange av oss jentene digger det også? "Alle" gjør det/liker det, men ingen snakker om det? Anonymkode: 69818...ee2 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #2 Skrevet 15. mai 2017 God kveld Jente på 20 år her Forsto det aldri før da ingen av mine Xer rørte meg der og jeg Bør heller ikke ha noe analsex grunnet en tarmsykdom !!! min mann er OK med ingen analsex, men sa på tlf etter date 3 eller noe sånn at han døde etter å slikke rumpa mi forsto d overhode ikke slikket aldri Hannes hårete bak men herregud nå elsker jeg å få det vasket godt og grundig av tungen hannes Anonymkode: 83d20...750 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #3 Skrevet 15. mai 2017 Det er sykt digg, men vanskelig å slappe av, synes jeg. Redd for lukt og sånn. Anonymkode: d8e5a...782 3
cmd Skrevet 16. mai 2017 #4 Skrevet 16. mai 2017 Mann er. Jeg og kona mi elsker å kjenne hverandre sine tunger i rumpa. Hun var ikke giret på å ha noe bak før. Men nå har hun fått lysten. Vi vasker oss godt før vi har sex for vi vet at vi ender med rumpeslikking også. Så hun slikker meg i anal og jeg gjør også for henne. Jeg ser også nå at hun nyter det når hun stønner 2
SlemUlv Skrevet 16. mai 2017 #5 Skrevet 16. mai 2017 Da ha du ikke vært her lenge.. det er blitt snakket om både titt og ofte, og ender ofte i kommentarer som "'æsj" og "dere kommer til å sitte i bleier når dere blir eldre" osv.. Så mange av oss har gitt opp å få aksept for vår sexualitet inne på sexforumet på kvinneguiden 1
Gjest Ingenting2 Skrevet 16. mai 2017 #6 Skrevet 16. mai 2017 1 minutt siden, kattepusen skrev: Da ha du ikke vært her lenge.. det er blitt snakket om både titt og ofte, og ender ofte i kommentarer som "'æsj" og "dere kommer til å sitte i bleier når dere blir eldre" osv.. Så mange av oss har gitt opp å få aksept for vår sexualitet inne på sexforumet på kvinneguiden Det utsagnet der er i alle fall ikke korrekt.
SlemUlv Skrevet 16. mai 2017 #7 Skrevet 16. mai 2017 Akkurat nå, canacas skrev: Det utsagnet der er i alle fall ikke korrekt. Hvilket av dem? er minst 3 i det innlegget.
Gjest Ingenting2 Skrevet 16. mai 2017 #8 Skrevet 16. mai 2017 Akkurat nå, kattepusen skrev: Hvilket av dem? er minst 3 i det innlegget. Alle.
SlemUlv Skrevet 16. mai 2017 #9 Skrevet 16. mai 2017 Akkurat nå, canacas skrev: Alle. Du mener at anal ikke blir snakket om titt og ofte?
Mr. Kilmister Skrevet 16. mai 2017 #10 Skrevet 16. mai 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan ikke huske å ha sett en eneste kommentar her om hvor diiiiigg det er å få en finger i rompa når man blir fingret. Med tanke på hvor vanlig det virker for mennene jeg har ligget med å gjøre det - vil jeg tro mange av oss jentene digger det også? "Alle" gjør det/liker det, men ingen snakker om det? Anonymkode: 69818...ee2 Det eneste jeg vet er at enkelte kvinnfolk liker å bli rimma mens de blir fingret.
Gjest Ingenting2 Skrevet 16. mai 2017 #11 Skrevet 16. mai 2017 Akkurat nå, kattepusen skrev: Du mener at anal ikke blir snakket om titt og ofte? Det blir skrevet om ofte, men at det er stigmatisert slik du hevder er i alle fall langt fra sannheten. Det er først når noen tør vedkjenne seg at de ikke liker analsex at det blir bråk.
SlemUlv Skrevet 16. mai 2017 #12 Skrevet 16. mai 2017 Akkurat nå, canacas skrev: Det blir skrevet om ofte, men at det er stigmatisert slik du hevder er i alle fall langt fra sannheten. Det er først når noen tør vedkjenne seg at de ikke liker analsex at det blir bråk. Så da er altså minst en av dem riktig, du sa alle 3 var feil. Du har tydeligvis ikke lest de samme trådene som meg. For innlegg som jeg skrev over, dukker opp i nesten alle analtrådene jeg har lest her inne, altså er nummer 2 riktig også.
Gjest Ingenting2 Skrevet 16. mai 2017 #13 Skrevet 16. mai 2017 1 minutt siden, kattepusen skrev: Så da er altså minst en av dem riktig, du sa alle 3 var feil. Du har tydeligvis ikke lest de samme trådene som meg. For innlegg som jeg skrev over, dukker opp i nesten alle analtrådene jeg har lest her inne, altså er nummer 2 riktig også. At du føler deg stigmatisert med "æsj" i respons er vel din oppfatning, det er mulig det er en 50/50 fordeling på for/mot. Jeg oppfatter det totalt motsatt. Det er dessuten stor forskjell på en finger, en tung og en pikk i ræva. Det burde du også tenkt over, når du skrev ditt første svar her. Finger i ræva er det ikke mange tråder om. Pikk og tunge derimot.
SlemUlv Skrevet 16. mai 2017 #14 Skrevet 16. mai 2017 Akkurat nå, canacas skrev: At du føler deg stigmatisert med "æsj" i respons er vel din oppfatning, det er mulig det er en 50/50 fordeling på for/mot. Jeg oppfatter det totalt motsatt. Det er dessuten stor forskjell på en finger, en tung og en pikk i ræva. Det burde du også tenkt over, når du skrev ditt første svar her. Finger i ræva er det ikke mange tråder om. Pikk og tunge derimot. Analt er analt, og svar med hvor ødelagt man blir, så man må bruke bleier i sine eldre dager dukker alltid opp. Det er koselig å høre på et forum hvor man liksom skal være openminded og aksepterende om andre sexualitet.
Gjest Ingenting2 Skrevet 16. mai 2017 #15 Skrevet 16. mai 2017 2 minutter siden, kattepusen skrev: Analt er analt, og svar med hvor ødelagt man blir, så man må bruke bleier i sine eldre dager dukker alltid opp. Det er koselig å høre på et forum hvor man liksom skal være openminded og aksepterende om andre sexualitet. Ja, for det er så mye mer akseptert at man ikke vil ha en pikk i ræva? Og selv om "analt er analt" for deg trenger det ikke være slik for andre, er (ofte) forskjell på en finger og en pikk.
SlemUlv Skrevet 16. mai 2017 #16 Skrevet 16. mai 2017 11 minutter siden, canacas skrev: Ja, for det er så mye mer akseptert at man ikke vil ha en pikk i ræva? Og selv om "analt er analt" for deg trenger det ikke være slik for andre, er (ofte) forskjell på en finger og en pikk. Folk skal da få lov å styre sitt eget sexliv, og har lov å sette grenser for seg, sin kropp og sitt sexliv. Vil dem ikke ha analsex, nei så vi dem ikke det da. Ser ikke problemet! 1
Gjest Ingenting2 Skrevet 16. mai 2017 #17 Skrevet 16. mai 2017 Akkurat nå, kattepusen skrev: Folk skal da få lov å styre sitt eget sexliv, og har lov å sette grenser for seg, sin kropp og sitt sexliv. Vil dem ikke ha analsex, nei så vi dem ikke det da. Ser ikke problemet! Det var nå du som dro frem hvor uff og ille det er å diskutere dette på forumet, vel vitende om at det faktisk går begge veier. Det er et problem å bli stigmatisert (uansett hva man liker), det burde du jo vite som jobber så iherdig ift bdsm.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #18 Skrevet 16. mai 2017 Så da, så da! Ingen krangling her, gutter, dette er da ikke krangle, heller! Anonymkode: 72590...24a 1
prinsessa2282 Skrevet 16. mai 2017 #19 Skrevet 16. mai 2017 Kjæresten min stikker alltid en finger i rumpa mi mens han penetrere meg. I starten likte jeg det ikke, var redd for lukt og at det skulle komme bæsj på fingeren. Han har fått meg til å slappe av på det, så nå digger jeg det!
SlemUlv Skrevet 16. mai 2017 #20 Skrevet 16. mai 2017 5 minutter siden, canacas skrev: Det var nå du som dro frem hvor uff og ille det er å diskutere dette på forumet, vel vitende om at det faktisk går begge veier. Det er et problem å bli stigmatisert (uansett hva man liker), det burde du jo vite som jobber så iherdig ift bdsm. Uhm.. så du leste kun deler av innlegget mitt? JEG har ikke sagt noe om at folk ikke skal få gjøre hva dem vil i sitt sexliv, jeg sa at hver gang analsex kommer opp i diskusjon, så kommer det "æsj" kommentarer og kommentarer om hvor ødelagt man blir, sånn at man må bruke bleie.. Når man blir møtt med sånne kommentarer gang på gang, så er det ikke særlig gøy å diskutere det lengre nei. Jeg har faktisk i hver diskusjon om dette, sitert de som mener at folk som ikke liker analsex, bare ikke har fått det til, eller slappet av nok, og fortalt dem at folk selv bestemmer hva de vil, og ikke vil gjøre, i sitt eget liv. Så vær så snill, les hva jeg skriver. Ikke en mening bak det, som ikke er der. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå