Gjest ikke innlogget nå nei Skrevet 28. desember 2004 #1 Skrevet 28. desember 2004 Kjæresten min syntes bæsj og tiss er morsomt. han har blandt annet lastet ned ekle bæsje og prompeting på pcn, og dette sitter han og kameraten hans og ler hysterisk av! :o Jeg kunne være sånn halveis med på spøken før, men ikke nå lenger. Det HOLDER nå for å sid et sånn. Det er ikke GØY at katta vår har bæsja utenfor kattedoen sin mens hun har diare. Slikt er bare ekkelt det! Han er sånn som kan prompe og le ekstra av det hvis han promper skikkelig høyt :oops: Og i sengen når vi legger oss sier han slikt som: å nå kommer'n... også promper han selvfølgelig :oops: :oops: :oops: Nå som vi er så godt kjent har jeg sagt i fra, men det som er er at nå er jo promp og bæsj ENDA mer morsomt av en eller annen grunn. Og jeg ber han kutte ut, men nei da... Hva gjorde han i dag tidlig? Han prompa meg i ansiktet!!!!! Jeg reiste meg opp i sinne og fløy inn på badet og låste døra. Ble der i en halvtime tror jeg. Vet at dette høres sykt ut, men ikke svar hvir dere ikke tror meg. Jeg må vel være den første som vurderer å gjøre det slutt fordi kjæresten min promper :oops: :oops:
Saeria Skrevet 28. desember 2004 #2 Skrevet 28. desember 2004 Min synes også at promp kan være morsomt, men han promper meg ikke i fjeset og ler ikke hvis katten har hatt et uhell utenfor kassen. Han synes heller synd på pus som kanskje er redd eller har vondt i magen. Skjønne godt at du er frustrert. Jeg tror jeg ville prata med han, og prøvd å få han til å forstå at det ikke er ok å bli prompa på i ansiktet, og at katten har vond mage ikke er noe å le av. Min også kan le hvis han promper høyt, men han styrer seg litt i forhold til hvem som er i nærheten. Nei, prøv å få han til å forstå at alt som kan være morsomt har en grense for hvor det slutter å være det, og at din grense er nådd.
Gjest Anonymous Skrevet 28. desember 2004 #3 Skrevet 28. desember 2004 Takk for svar Saeria. Er rimelig fortvilet her... skal sette meg ned å ta en skikkelig prat med han. Han må bare slutte med dette. Ikke nok med at det faktisk lukter vondt ...men det er slitsomt også... Måtte bare få ut litt frustrasjon.
Gjest gjest1 Skrevet 28. desember 2004 #4 Skrevet 28. desember 2004 Hmmm... greit nok at promp og bæsj er artig.... når man er under skolealder..... At han promper rett opp i ansiktet på deg er IKKE artig, det er kun frekt!Om han synes det er hysterisk artig at du blir sint, så har han en merkelig form for humor. Hva med å ikke gi ham den reaksjonen neste gang? Løft diskre på øyebrynet og spør hvor gammel han egentlig er?
Tusenfryd Skrevet 28. desember 2004 #6 Skrevet 28. desember 2004 Å, jeg kan le godt av en promp jeg, det kan jeg godt innrømme. Jeg kan le av morsomme linker meed prompelyder i og jada, i et voksent øyeblikk har jeg vært med på fisekonkurranse :oops: Men å bli fist i ansiktet hadde jeg aldri hverken gjort eller funnet meg i. Det er kun gøy når alle er med, for å si det sånn. Forstår han ikke hvor den grensen går, er det vel ikke bare fisingen som er problemet.
Gjest Daniella_ Skrevet 29. desember 2004 #7 Skrevet 29. desember 2004 Kjæresten min prompa meg i fjeset når vi var rundt 17år. Og til og med da ble jeg sur. Nei...vet ikke hva slags råd jeg skal gi bortsett fra å snakke med han ordentlig om dette. Håper bare ikke han ler seg skakk av den samtalen da... :o
*Lene* Skrevet 29. desember 2004 #8 Skrevet 29. desember 2004 Mangel på respekt ovenfor deg.. Hadde noen prompa meg i ansiktet hadde jeg blitt Syns du bør ta en seriøs prat med kjæresten din og forklare at dere er på litt forskjellige nivåer!
Gjest Anonymous Skrevet 29. desember 2004 #9 Skrevet 29. desember 2004 Mulig jeg og typen har litt merkelig forhold men, jeg og samboeren ler mye av promp vi også...Og, ja - han har prøvd å prompe meg i ansiktet..jeg måtte bare le jeg.. Men, han satte ikke rompa på nesen min da, og jeg forstår at det blir ubehagelig om du overhodet ikke har denne humoren. Han bør jo bare slutte med dette om du forteller han at du syns det blir litt i meste laget.
Nabodama Skrevet 29. desember 2004 #10 Skrevet 29. desember 2004 Jeg hadde blitt RASENDE hvis han hadde prompet i fjeset på meg!!! Hadde forresten ikke gidda å være sammen med en som er så barnslig.
Gjest Anonymous Skrevet 29. desember 2004 #11 Skrevet 29. desember 2004 Jeg hadde blitt RASENDE hvis han hadde prompet i fjeset på meg!!! Hadde forresten ikke gidda å være sammen med en som er så barnslig. er så enkelt å si for utenforstående altså
Fat Sally Lee Skrevet 29. desember 2004 #12 Skrevet 29. desember 2004 er så enkelt å si for utenforstående altså Jeg er faktisk helt enig med Nabodama her. Jeg hadde rett og slett blitt kvalm av partneren min hvis han holdt på sånn...
Gjest Anonymous Skrevet 29. desember 2004 #13 Skrevet 29. desember 2004 Jeg hadde blitt RASENDE hvis han hadde prompet i fjeset på meg!!! Hadde forresten ikke gidda å være sammen med en som er så barnslig. Godt noen er voksne og seriøse her i verden...
Nabodama Skrevet 29. desember 2004 #14 Skrevet 29. desember 2004 er så enkelt å si for utenforstående altså Ja, det er det sikkert! Men det som trådstarter beskriver hadde blitt for dumt for meg i lengden. Jeg foretrekker menn med litt mer "voksen" humor. Men meg om det.
Gjest Anonymous Skrevet 29. desember 2004 #15 Skrevet 29. desember 2004 Ja, det er det sikkert! Men det som trådstarter beskriver hadde blitt for dumt for meg i lengden. Jeg foretrekker menn med litt mer "voksen" humor. Men meg om det. Hva er voksen humor for deg da? Er bare litt nysgjerrig, for jeg har møtt min del av "voksne" menn og mange blir bare for kjedelige for meg.
Nabodama Skrevet 29. desember 2004 #16 Skrevet 29. desember 2004 Hva er voksen humor for deg da? Er bare litt nysgjerrig, for jeg har møtt min del av "voksne" menn og mange blir bare for kjedelige for meg. Evne til å ha humor på litt dypere, og i tillegg flere plan enn det som beskrives her. Hvis en synes promping og bæsj er det artigste i verden sier det (for meg) litt mer om personen enn det som har med humor å gjøre også. 1
Gjest happyending Skrevet 29. desember 2004 #17 Skrevet 29. desember 2004 Jeg kan og le mye av fising og raping og sånn.. Jentene og jeg kan faktisk ha det helt hysterisk morsomt med det.. Men vi er bare rett i overkant av 20 da.. Men en ting vi alle er veldig konsekvente på er at vi aldri fiser eller driter foran gutter, slik at de kan se eller lukte det.. Kanskje jeg får en mer voksen humor når jeg blir "stor", men, hehe, jeg gidder ikke å late som jeg er noe jeg ikke er, jeg gidder ikke å være annerledes bare fordi alle forventer det.. Og jeg har såpass antenner at jeg vet når det er greit og ikke... MEN, hadde kjæresten min prompa meg i trynet uten at det var "for lek" liksom, så hadde jeg klikka helt fullstendig... Rett og slett...
Gjest Anonymous Skrevet 29. desember 2004 #18 Skrevet 29. desember 2004 Respektløst mener nå jeg. Selv om jeg er bare 27 år så synes jeg rape Å promp humor hører hjemme i barnskulealder.... Hadde jeg hatt en type som viste så lite respekt hadde jeg faktisk vurdert forholdet....men det jo meg. Ta deg en prat med ham.... lykke til:)
Gjest Anonymous Skrevet 30. desember 2004 #19 Skrevet 30. desember 2004 Æsj, hadde mista all tenning på min mann vis han holdt på sånn...
Gjest Anonymous Skrevet 30. desember 2004 #20 Skrevet 30. desember 2004 enig, ikke vær sammen med ham, hvis du ikke trives sammen med ham... det har med hele holdninga til ham å gjøre... han er veldig umoden for alderen tør jeg å påstå, finn deg en mann som er mer voksen! Han gjør sikkert flere barnslige ting også, som gjør at hele han er barnslig tipper jeg, og hadde han prompet meg i ansiktet hadde jeg klapset til ham hardt i ansiktet! :evil:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå