Gjest Aktivdame Skrevet 15. mai 2017 #1 Skrevet 15. mai 2017 Jeg vil ha pengene dine. Tenker mange kvinner/menn Slik? Betyr ikke følelser noe lengre? Status å prikkfritt dyrt hus til mange million , hytte til flere million , bil og båt koster og sitt, betyr mye mer en følelser. Hva mener Du? Selv mener jeg penger har litt å si. Bare de ikke blir til bry.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #2 Skrevet 15. mai 2017 Du kjenner visst ikke så mange mennesker, gjør du vel? Anonymkode: 4cea2...5ef 9
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #3 Skrevet 15. mai 2017 Nei, jeg tror ytterst få tenker slik. Penger er et pluss men jeg tror at når folk slår om seg med "golddigger" så er det fordi de enten er litt sjalu for at andre har "full pakke", eller fordi de bare er veldig selvrettferdige. "Jeg er ikke tiltrukket av ham/henne, så det gir ikke mening at andre er det heller". Anonymkode: bde78...7ee 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #4 Skrevet 15. mai 2017 Slik tenker alle kvinner. Anonymkode: 6640d...84c 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #5 Skrevet 15. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Slik tenker alle kvinner. Anonymkode: 6640d...84c Anonymkode: 4cea2...5ef 5
Gjest Aktivdame Skrevet 15. mai 2017 #6 Skrevet 15. mai 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kjenner visst ikke så mange mennesker, gjør du vel? Anonymkode: 4cea2...5ef Kjenner veldig mange. I alle samfunnslag.
Gjest Aktivdame Skrevet 15. mai 2017 #7 Skrevet 15. mai 2017 (endret) 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg tror ytterst få tenker slik. Penger er et pluss men jeg tror at når folk slår om seg med "golddigger" så er det fordi de enten er litt sjalu for at andre har "full pakke", eller fordi de bare er veldig selvrettferdige. "Jeg er ikke tiltrukket av ham/henne, så det gir ikke mening at andre er det heller". Anonymkode: bde78...7ee Det virker på meg , som mange forhold er veldig kjølig. Å fruen er en virkelig DIVA, som bryr seg mest om seg og seg selv atter en gang. Endret 15. mai 2017 av Aktivdame
Gjest Aktivdame Skrevet 15. mai 2017 #8 Skrevet 15. mai 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 4cea2...5ef Ja mulig litt innerst inne. Ikke alle vil innrømme det.😄
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #9 Skrevet 15. mai 2017 Holdning til penger og økonomi kan jo faktisk sees som et personlighetstrekk på linje med alt annet... Skjønner ikke at det skal være mer tabu å ta hensyn til. Men hvis man selv er blakk og dårlig med penger, og setter som kriterier at den andre skal være motsatt, er jo det litt spesielt. Anonymkode: 3c3d8...22f
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #11 Skrevet 15. mai 2017 34 minutter siden, Aktivdame skrev: Kjenner veldig mange. I alle samfunnslag. Og de er sånn som du beskrev i HI? Anonymkode: 4cea2...5ef
Gjest Aktivdame Skrevet 15. mai 2017 #12 Skrevet 15. mai 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og de er sånn som du beskrev i HI? Anonymkode: 4cea2...5ef Ja enkelte er nok det.
Gjest undulater Skrevet 15. mai 2017 #13 Skrevet 15. mai 2017 Jeg tror mange mennesker i dag har urealistiske forventninger til et forhold, hvor idealet er hentet fra ulike romantiske komedier og annen populærkultur. Dette gjelder særlig de yngre, og de som er veldig opptatt av å følge trendene i samfunnet, med andre ord den grå saueflokken. For min egen del imponerer ikke penger meg, ei heller "sosial status", og de samme tankene deler samboeren min. Stort sett hele min omgangskrets er ikke motivert av penger som drivkraften i livet, snarere opplevelser.
Gjest Aktivdame Skrevet 15. mai 2017 #14 Skrevet 15. mai 2017 18 minutter siden, Halldir skrev: Jeg tror mange mennesker i dag har urealistiske forventninger til et forhold, hvor idealet er hentet fra ulike romantiske komedier og annen populærkultur. Dette gjelder særlig de yngre, og de som er veldig opptatt av å følge trendene i samfunnet, med andre ord den grå saueflokken. For min egen del imponerer ikke penger meg, ei heller "sosial status", og de samme tankene deler samboeren min. Stort sett hele min omgangskrets er ikke motivert av penger som drivkraften i livet, snarere opplevelser. Bruker å si. Jeg vil ikke ha pengene dine. Har selv så jeg klarer meg , å vel så det selv. Ja, jeg har selv vært i et forhold. Det jeg innså at det var ikke følelser han hadde for meg. Han ønsket jeg skulle forsørge han. Det holdt på å bli luxus fellen av det. Frem til jeg begynte å selge tingene ham kjøpte på meg. Heldigvis fikk jeg igjen alt ved å selge alt. Smart tenkt. Ja han ble kastet ut. Så innrømmer at jeg kvier for et nytt forhold. Noe skeptisl til at menn spør meg om det er greit at de er rike. Jeg vil ikke ha andres penger. Har så jeg greier meg godt selv. Status symbol er det siste jeg vil være. Ble følelsesløs å etter siste forhold når det gjelder menn. Så har valgt å leve singel. Ha det gøy på andre måter uten forpliktelser ellet følelser.
Gjest undulater Skrevet 15. mai 2017 #15 Skrevet 15. mai 2017 4 minutter siden, Aktivdame skrev: Bruker å si. Jeg vil ikke ha pengene dine. Har selv så jeg klarer meg , å vel så det selv. Ja, jeg har selv vært i et forhold. Det jeg innså at det var ikke følelser han hadde for meg. Han ønsket jeg skulle forsørge han. Det holdt på å bli luxus fellen av det. Frem til jeg begynte å selge tingene ham kjøpte på meg. Heldigvis fikk jeg igjen alt ved å selge alt. Smart tenkt. Ja han ble kastet ut. Så innrømmer at jeg kvier for et nytt forhold. Noe skeptisl til at menn spør meg om det er greit at de er rike. Jeg vil ikke ha andres penger. Har så jeg greier meg godt selv. Status symbol er det siste jeg vil være. Ble følelsesløs å etter siste forhold når det gjelder menn. Så har valgt å leve singel. Ha det gøy på andre måter uten forpliktelser ellet følelser. Tror ikke du skal være redd for å oppleve det igjen, isåfall ville jeg stilt spørsmål hvorvidt jeg oppsøker menn i et spesielt miljø, noe jeg ikke tror er tilfellet. Du virker jo nokså reflektert med beina planta på jorda. Noen menn liker å poengtere at de har penger, da enkelte damer tiltrekkes av det, det er vel grunnen. Men kom deg over angsten for å innlede et nytt forhold, opplever du det igjen så vet du hva du må gjøre, nå kjenner du vel sikkert faresignalene av erfaring også Nyt livet frøken.
Gjest Aktivdame Skrevet 15. mai 2017 #16 Skrevet 15. mai 2017 1 minutt siden, Halldir skrev: Tror ikke du skal være redd for å oppleve det igjen, isåfall ville jeg stilt spørsmål hvorvidt jeg oppsøker menn i et spesielt miljø, noe jeg ikke tror er tilfellet. Du virker jo nokså reflektert med beina planta på jorda. Noen menn liker å poengtere at de har penger, da enkelte damer tiltrekkes av det, det er vel grunnen. Men kom deg over angsten for å innlede et nytt forhold, opplever du det igjen så vet du hva du må gjøre, nå kjenner du vel sikkert faresignalene av erfaring også Nyt livet frøken. Ja sant det. Den dørstokkmila mot å date en igjen. Har blitt så dyp. At jeg er redd for å snuble i dørstokken å brekke stortåa. 😊 1
Gjest undulater Skrevet 15. mai 2017 #17 Skrevet 15. mai 2017 Akkurat nå, Aktivdame skrev: Ja sant det. Den dørstokkmila mot å date en igjen. Har blitt så dyp. At jeg er redd for å snuble i dørstokken å brekke stortåa. 😊 Dørstokker er til for å krysses, av og til brekker man en tå...men sår gror og bein leges Og ut av det hele er du en erfaring eller to rikere, kanskje har du en god historie og fortelle i etterkant.
cherry blossomed. gone. Skrevet 15. mai 2017 #18 Skrevet 15. mai 2017 Jeg bodde med en gammel dame som holdt seg bra, men hun fortalte om ungkarene i hun sin slekt og de tok mange bare pga pengene fordi de ønsket seg en viss livsstil og jeg hadde følt meg så JÆVLIG om jeg hadde vært med en golddigger og hvordan luker man de ut egentlig? Like trist som å være trophy wife eller bare pga utseendet. Æsj.
Gjest Aktivdame Skrevet 15. mai 2017 #19 Skrevet 15. mai 2017 1 minutt siden, Halldir skrev: Dørstokker er til for å krysses, av og til brekker man en tå...men sår gror og bein leges Og ut av det hele er du en erfaring eller to rikere, kanskje har du en god historie og fortelle i etterkant. Du sier noe der.😊
Gjest Aktivdame Skrevet 15. mai 2017 #20 Skrevet 15. mai 2017 Akkurat nå, cherry blossomed. gone. skrev: Jeg bodde med en gammel dame som holdt seg bra, men hun fortalte om ungkarene i hun sin slekt og de tok mange bare pga pengene fordi de ønsket seg en viss livsstil og jeg hadde følt meg så JÆVLIG om jeg hadde vært med en golddigger og hvordan luker man de ut egentlig? Like trist som å være trophy wife eller bare pga utseendet. Æsj. Tror nok det er mange slike der ute. Selv gikk jeg nesten i fella. Men fikk reddet stompene uten at det ble tap. Heldigvis sto den siste leiligheten på kun meg. Så det gikk ikke i dragsuget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå