østlandsjenta Skrevet 15. mai 2017 #1 Skrevet 15. mai 2017 Hei! Jeg bor i Danmark og har derfor ikke mulighet for å kjøpe meg et hårbånd til 17.mai. Men jeg vil gjerne prøve å lage et selv. Er det noen som har ideer, forslag eller som kan finne en link til meg? Det bør helst ikke være alt for avansert. 1
Lykkehjerte Skrevet 15. mai 2017 #2 Skrevet 15. mai 2017 (endret) Finnes hårbånd med blomster, ensfargede i rød, hvit og blå. Får du tak i et slikt, kan du pimpe det opp med perler/strassperler. Eks. Rødt hårbånd, kan pimpes opp med hvite og blå perler som limes på. Eller du kan kjøpe eks smale sløyfebånd i flaggfargene, lage en sløyfe samlet med de, for så å tre den på en hårspenne/hårnål, og sette i håret. Eller du kan kjøpe en ensfarget hårbøyle, som du tvinner rundt silkebånd i flaggfarger rundt. Har de ikke stoff og stil i Danmark? Det har de hårbøyle og spenner til å dekorere. Det har de sikkert flere steder, på hobby eller sybutikker. Enkleste er vel å kjøpe ensfarget ferdig, for så å pumpe opp med sløyfer, perler, blomster av ulikt materiale, eller liknende. Endret 15. mai 2017 av Lykkehjerte
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #3 Skrevet 16. mai 2017 Bomullsgarn i rødt, hvitt og blått. Flettes. Sett strikk mellom endene for å få stramming som holder det på plass på hodet. Anonymkode: a6887...bec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå