Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min er nå uteblitt i 15 dager

Anonymkode: 1b2a1...7b1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

15 dager etter forventet mens? Eller 15 dager etter pilla? Tok den dagen etter eggløsning. Fikk mensen når jeg skulle; 14 dager etter. 

Anonymkode: 8b021...c74

Skrevet

Det beste og sikrestet vil jo være å ta en graviditetstest. Kjøp en på nett, eller gå til et kveldsåpent apotek og kjøp en i dag.

Iflg. en annen tråd her på forumet om forsinket mens etter angrepille:

Mange får blødningsforstyrrelser etter at de har tatt en nødprevensjon i pilleform.

Blødninger kan komme ganske raskt etter du tok pillen.

Menstruasjonen kan bli forsinket

Menstruasjonen kommer, men er annerledes enn den pleier.

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

15 dager etter forventet mens? Eller 15 dager etter pilla? Tok den dagen etter eggløsning. Fikk mensen når jeg skulle; 14 dager etter. 

Skulle hatt mensen den 2.mai. Tok pille den 30.april og igjen den 9.mai. Så mensen er forsinket hmm 13 dager etter første pille

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Million skrev:

Det beste og sikrestet vil jo være å ta en graviditetstest. Kjøp en på nett, eller gå til et kveldsåpent apotek og kjøp en i dag.

Iflg. en annen tråd her på forumet om forsinket mens etter angrepille:

Mange får blødningsforstyrrelser etter at de har tatt en nødprevensjon i pilleform.

Blødninger kan komme ganske raskt etter du tok pillen.

Menstruasjonen kan bli forsinket

Menstruasjonen kommer, men er annerledes enn den pleier.

Tok en graviditetstest på tirsdag som var negativ, men skal sies at jeg hadde sex igjen samme dag og tok en ny pille...

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Skulle hatt mensen den 2.mai. Tok pille den 30.april og igjen den 9.mai. Så mensen er forsinket hmm 13 dager etter første pille

Hvorfor tar du angrepille så ofte? Men to dager før mens, man har vel ikke eggløsning da. 

Ikke rart du ikke får mensen slik du tuller med systemet. 

Skrevet (endret)
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tok en graviditetstest på tirsdag som var negativ, men skal sies at jeg hadde sex igjen samme dag og tok en ny pille...

Jeg googlet litt, og der sto det at man IKKE skal ta angrepillen mer enn EN gang pr månedssyklus (les f.eks her). Du bør lese litt mer om medikamentet du bruker før du propper i deg. Det er nødprevensjon, ikke "ta-denne-hver-gang-du-har-hatt-sex"-prevensjon.

Det er ikke det minste rart at mensen din er i ulage nå, med to piller på en syklus. Hvorfor bruker dere ikke kondom eller noen annen prevensjon istedet?

Endret av Million
AnonymBruker
Skrevet

Tok 6 måneder før jeg fikk menstruasjon igjen. Var ikke gravid. Tok hele 5 år før den ble regelmessig! Aldri om jeg skal bruke angrepille igjen. Jeg var regelmessig i 10 år før jeg tok den... 

Anonymkode: 1856a...998

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...