AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #1 Skrevet 15. mai 2017 Jeg er på utkikk etter en kremhighlighter til å ha under foundation for å få en ekstra glød i ansiktet. Selvfølgelig uten at det ser ut som en "gullmaske" Har tidligere brukt Mac strobe creme, men syns ikke den syns særlig når man har tatt på foundation. Er det noen som har erfaring med noen; gjerne som ikke koster skjorta. Har sett at feks Maybelline og loreal har. Anonymkode: 054ef...1bb
Nuddelkopp Skrevet 16. mai 2017 #2 Skrevet 16. mai 2017 Har man ikke highlighter over foundation da? Det syntes vel ikke om man legger den under? Faktisk kan jeg anbefale Makeup Mekka sin billige pudder highlighter, da krem highlightere ofte blir veldig intense. 1
mm456 Skrevet 17. mai 2017 #3 Skrevet 17. mai 2017 NYX, Jan Thomas Cosmetics og Sleek har noen fine flytende highlightere som er veldig fine under foundation
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2017 #4 Skrevet 17. mai 2017 Jeg synes ikke den fra Jan Thomas er noe god å bruke under huden. Den er for tykk og smuldrete i konsistensen og preller av huden om du har foundation over. I tillegg er den dyyr. Anonymkode: 76ac4...498
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå