AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #1 Skrevet 15. mai 2017 Hei Jeg sliter litt med forholdet mellom mannen min og søstra hans, de er så 'alt' for nære... de sitter å prater om min og mannen min sitt ekteskap ( helst bare det negative ) når jeg ikke er der.. De sitter også å prater om mannen hennes (negativt).. har jeg og mannen min vært uenige så reiser han til henne å prater om det med hun istedenfor å ordne opp med meg... føler at forholdet dems ødelegger meg og mannen min sitt forhold, jeg blir liksom tredje mann på vogna føler jeg.. jeg er ikke sjalu om noen skulle tro det, men begynner å bli slitsomt at hu skal være en så stor del av vårt ekteskap.. han forteller henne også mye mer enn hva han gjør til meg.. noen med lignende erfaringer?? hilsen ei som tror hun begynner å blir gal 😂🙈😳 Anonymkode: 780c2...146
Blod Skrevet 15. mai 2017 #2 Skrevet 15. mai 2017 Du kan snakke med han om det. Fortell han at du synes han burde prøve å ordne opp med deg før han går til hun. Det er jo fint at han har noen som er så nær som han kan snakke med sånt om, men det er lov å si ifra at du synes det blir for mye.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #3 Skrevet 15. mai 2017 Vær glad for at det er søsteren, ikke en venninne, for da ville du kjent en annen sjalusi. Det er ikke nødvendigvis sånn at han forteller mer til henne, men hun er kanskje flinkere til å få ordene ut av han? Jeg er litt sånn, får folk til å fortelle ting de nok aldri hadde drømt om å dele der og da. Ikke fordi jeg er nyskjerrig, men rett og slett måten jeg kommuniserer på Selv har jeg de beste samtalene med søsteren min, og barna mine. Mannen min er ikke flink på smalltalk, så da skravler jeg heller med barna Anonymkode: ae30c...fe9 4
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #4 Skrevet 15. mai 2017 Han må da ha lov til å dele livets vanskeligheter med noen. Det er godt å ha forskjellige mennesker til forskjellige ting. Anonymkode: 4dca9...620
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #5 Skrevet 15. mai 2017 Han deler jo ikke noe med meg, bare henne? Han planlegger ikke en gang med meg, han kommer bare å sier at jeg og søsteren planla å reise dit og dit med unga.. vil du være med? 😳 Jeg og min søster prater om mye vi også men det går enn viss grense, syns at visse ting er privat og mellom meg og mannen min liksom.. men uansett er det delte meninger om alt stort sett.. bare synes dette er ille😕 Anonymkode: 780c2...146
Gjest undulater Skrevet 15. mai 2017 #6 Skrevet 15. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei Jeg sliter litt med forholdet mellom mannen min og søstra hans, de er så 'alt' for nære... de sitter å prater om min og mannen min sitt ekteskap ( helst bare det negative ) når jeg ikke er der.. De sitter også å prater om mannen hennes (negativt).. har jeg og mannen min vært uenige så reiser han til henne å prater om det med hun istedenfor å ordne opp med meg... føler at forholdet dems ødelegger meg og mannen min sitt forhold, jeg blir liksom tredje mann på vogna føler jeg.. jeg er ikke sjalu om noen skulle tro det, men begynner å bli slitsomt at hu skal være en så stor del av vårt ekteskap.. han forteller henne også mye mer enn hva han gjør til meg.. noen med lignende erfaringer?? hilsen ei som tror hun begynner å blir gal 😂🙈😳 Anonymkode: 780c2...146 Hvordan vet du at de snakker om deg i et negativt lys? Er du til stede?Snakker du med noen om problemer i forholdet? Eller holder du dette for deg selv?
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #7 Skrevet 15. mai 2017 Jeg vet han reiser rett til henne om vi har kranglet, selv om j ønsker at han skal bli hjemme og bli ferdig med problemet.. søstra har også fortalt at han kommer dit hver gang vi har problemer.. prøver jo å prate med mannen min uten hell siden han alltid reiser istedenfor å ordne opp.. Anonymkode: 780c2...146
Gjest Sugemerke Skrevet 15. mai 2017 #8 Skrevet 15. mai 2017 Jeg hadde takket nei til å være med [sett inn dårlig grunn] og men sagt at vi kan gjerne planlegge noe en gang. Og nytt barnefri den stunden. Når han snakker negativt til deg om søsteren ville jeg fortalt han at jeg akkurat hadde baksnakket han til min søster. Og jeg hadde sluttet å fortelle han ting til han fortalte meg ting. Og gitt han klar beskjed om det. Hadde han ikke gitt seg kjapt etter å blitt behandlet likedan hadde jeg funnet meg en annen mann.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #9 Skrevet 15. mai 2017 Takk sugemerke 🙌🏼 Så ut til at du skjønte problemet.. skal prøve å ikke fortelle han noe, tross for at jeg pleier å si alt stort sett 🙈 Om jeg ikke blir med på planene demmes så får jeg bare beskjed om at jeg er kjedelig.. men men sånn er det 🙄 Anonymkode: 780c2...146
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #10 Skrevet 15. mai 2017 Sånn var mannen min å, helt til jeg spurte han hvor greit han hadde synes det var at jeg utleverte han til familien min. Det var visst virkelig ikke greit, og han tok poenget. Søsteren derimot hater meg nå og mener jeg har manipulert han og prøver å ødelegge forholdet deres siden han ikke sitter å prater drit lenger... Anonymkode: 8af21...bb1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #11 Skrevet 15. mai 2017 Må nok ta den praten jeg også og håpe at min mann skjønner det like godt som din... uff, dårlig utfall den veien da😕 Kansje hun hadde skjønt det om mannen din hadde tatt en prat med hu? viktigste for min del er at mannen min forstår og gjør noe med det 😊 Anonymkode: 780c2...146
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #12 Skrevet 15. mai 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei Jeg sliter litt med forholdet mellom mannen min og søstra hans, de er så 'alt' for nære... de sitter å prater om min og mannen min sitt ekteskap ( helst bare det negative ) når jeg ikke er der.. De sitter også å prater om mannen hennes (negativt).. har jeg og mannen min vært uenige så reiser han til henne å prater om det med hun istedenfor å ordne opp med meg... føler at forholdet dems ødelegger meg og mannen min sitt forhold, jeg blir liksom tredje mann på vogna føler jeg.. jeg er ikke sjalu om noen skulle tro det, men begynner å bli slitsomt at hu skal være en så stor del av vårt ekteskap.. han forteller henne også mye mer enn hva han gjør til meg.. noen med lignende erfaringer?? hilsen ei som tror hun begynner å blir gal 😂🙈😳 Anonymkode: 780c2...146 Er dere fra landet? Anonymkode: c0d65...a7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå