AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #1 Skrevet 15. mai 2017 Oppdaget nettopp noen jenter i barneskolealder som kastet småstein mot naboens katt som satt på trappa! De ble selvsagt forskrekket og løp når jeg ropte opp men jeg aldri vært borti at jenter gjør sånn! Anonymkode: 6d893...0cb
MajorasMaske Skrevet 15. mai 2017 #2 Skrevet 15. mai 2017 De har ikke lært å oppføre seg jentete ennå, gi dem noen år.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #3 Skrevet 15. mai 2017 Nei, sånt er det jo bare gutter som gjør Anonymkode: 2d036...990 2
FluffyJuggernaut Skrevet 15. mai 2017 #4 Skrevet 15. mai 2017 Nei, sånne folk er representert i begge kjønn. 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 15. mai 2017 #5 Skrevet 15. mai 2017 Hvilken rosa boble lever du i !?! Jenter kan være slemme de også,, men du trodde vel bare det var gutter som kunne være slemme.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #6 Skrevet 15. mai 2017 4 minutter siden, MajorasMaske skrev: De har ikke lært å oppføre seg jentete ennå, gi dem noen år. FEIL! Det er ikke normalt å ønske å plage og mishandle dyr! Ikke del av utviklingen å lære å ikke torturere dyr!! Disse krapylene er sosiopater I utvikling! Husker VELDIG godt at intet normal annet barn syns det var gøy å torturere dyr ! Hvorfor sa du ikke noe TS?? Barnevern, politi og møkkaforeldrene hadde vært kontaktet innen maks en time om jeg så noe slikt Anonymkode: cd0da...df9
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #7 Skrevet 15. mai 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oppdaget nettopp noen jenter i barneskolealder som kastet småstein mot naboens katt som satt på trappa! De ble selvsagt forskrekket og løp når jeg ropte opp men jeg aldri vært borti at jenter gjør sånn! Anonymkode: 6d893...0cb Ser du ropte opp, men finn ut hvem disse grufulle jentene er og kontakt alle rette instanser. Anonymkode: cd0da...df9
MajorasMaske Skrevet 15. mai 2017 #8 Skrevet 15. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: FEIL! Det er ikke normalt å ønske å plage og mishandle dyr! Ikke del av utviklingen å lære å ikke torturere dyr!! Disse krapylene er sosiopater I utvikling! Husker VELDIG godt at intet normal annet barn syns det var gøy å torturere dyr ! Hvorfor sa du ikke noe TS?? Barnevern, politi og møkkaforeldrene hadde vært kontaktet innen maks en time om jeg så noe slikt Anonymkode: cd0da...df9 Det er bare en fase som går over. Dessuten var det bare en katt. Det er skadedyr og ikke dyr. Ingen grunn til å sette himmel og jord i bevegelse for den slags.
Blod Skrevet 15. mai 2017 #9 Skrevet 15. mai 2017 Finnes slemme mennesker generelt, men det betyr ikke at alle mennesker er slemme fordi noen er.
Gjest Sirkustjukk Skrevet 15. mai 2017 #10 Skrevet 15. mai 2017 8 minutter siden, MajorasMaske skrev: Det er bare en fase som går over. Dessuten var det bare en katt. Det er skadedyr og ikke dyr. Ingen grunn til å sette himmel og jord i bevegelse for den slags. Dust🙄
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #11 Skrevet 15. mai 2017 Barn kan være grusomme, og er ikke alltid født med medfølelse for andre (hverken dyr eller mennesker). Empati er noe man lærer med alderen. Foreldrene deres skulle fått beskjed, så de kunne gitt ungene en lekse og straff. Anonymkode: c2d15...9be
MajorasMaske Skrevet 15. mai 2017 #12 Skrevet 15. mai 2017 9 minutter siden, Sirkustjukk skrev: Dust🙄 Wow, jeg er liksom dust fordi jeg motsier grunnløse anklager om sosiopati hos et barn. Okei...
Gjest Sirkustjukk Skrevet 15. mai 2017 #13 Skrevet 15. mai 2017 3 minutter siden, MajorasMaske skrev: Wow, jeg er liksom dust fordi jeg motsier grunnløse anklager om sosiopati hos et barn. Okei... Nei, fordi du bagatelliser handlinger mot et uskyldig dyr med argumentet "bare en katt".
MajorasMaske Skrevet 15. mai 2017 #14 Skrevet 15. mai 2017 Akkurat nå, Sirkustjukk skrev: Nei, fordi du bagatelliser handlinger mot et uskyldig dyr med argumentet "bare en katt". Katter er alt annet enn uskyldige dyr! De er pelskledde djevler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå