AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #1 Del Skrevet 15. mai 2017 Hei. Jeg lurer på om jeg overreagerer litt her. Er kjæreste med en snill og god, om enn litt konfliktsky mann, han har to barn, jeg har ett. Ingen felles. Moren til hans døtre har flere barn, og hennes ene sønn, som min kjæreste ikke er far til, har konfirmasjon nå til helgen. Min kjæreste og jeg med barn er invitert. Litt snodig kanskje, men greit nok. I tillegg er min kjæreste sine foreldre, og søstre og mennene deres invitert. Dette stusser jeg litt på, hvor utvidete familier skal man ha liksom? Eller er det jeg som er hårsår? Anonymkode: 687e2...9ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #2 Del Skrevet 15. mai 2017 Ja du er hårsår, dama har jo invitert familien til den ene sønnen i konfirmasjonen. Om det ikke er familien til den "ekte" sønnen så spiller nå det ingen rolle så lenge det føles som en familie. De har jo kjent hverandre i flere år, synes det er ei flott dame som inviterer til en familiebegivenhet. Anonymkode: 4fed8...bbf 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 15. mai 2017 #3 Del Skrevet 15. mai 2017 Jeg ser virkelig ikke problemet her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #4 Del Skrevet 15. mai 2017 Jeg skjønner absolutt at du stusser, HI! Om din samboer har fungert som en far for denne gutten i mange år er det jo fint og naturlig å komme i konfirmasjonen, men at alle stetanter og steonkler også er invitert er kanskje litt rart. Det kommer vel an på fortiden deres og hvor stor del av hverandres liv de var. Men likevel.. litt rart. Anonymkode: 1c722...54c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #5 Del Skrevet 15. mai 2017 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner absolutt at du stusser, HI! Om din samboer har fungert som en far for denne gutten i mange år er det jo fint og naturlig å komme i konfirmasjonen, men at alle stetanter og steonkler også er invitert er kanskje litt rart. Det kommer vel an på fortiden deres og hvor stor del av hverandres liv de var. Men likevel.. litt rart. Anonymkode: 1c722...54c Det som er, er at han har overhodet ikke fungert som noen stefar. Min kjæreste og moren til døtrene hadde faktisk bare et forhold på ca et halvt år, med da et "tilbakefall"-og en datter til etter det tok slutt. De bodde aldri sammen. Uansett er dette annerledes enn hva jeg ville gjort. Moren til hans barn er hyggelig nok hun altså, men jeg føler liksom at jeg kommer som et femte hjul på den vognen som alleeede er på en måte. Og det synes jeg er lite kjekt. Anonymkode: 687e2...9ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #6 Del Skrevet 15. mai 2017 Det er kanskje noe uvanlig, ut fra hvor lite forhistorie det høres ut som de har, men jeg synes det er smålig av deg å reagere på dette så lenge du selv også er invitert. Kanskje konfirmanten føler at de hører til i familiesammenheng? Alle disse personene er tross alt mennesker det er naturlig å be i anledninger der man feirer konfiirmantens halvsøsken. Jeg ville heller valgt å se positivt på dette.Et stort og godt nettverk gir barna en god base på vei inn i voksenlivet. Hvis du ser gruppen av mine, dine, og hennes barn under ett, så vil alles barn kunne nyte godt av å ha muligheten til å støtte seg på hverandres familienettverk! Det gjelder selvfølgelig også ditt barn fra tidligere, så sant du og barnet ønsker å være like inkluderende som mannens eks tydeligvis er. Anonymkode: c464d...c54 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå