watermeloon Skrevet 15. mai 2017 #1 Skrevet 15. mai 2017 Jeg har lyst til å lage makroner og har kikket rundt etter mandelmel. Hvordan gjør dere det med makroner? Kverner dere mandler hver gang dere skal lage makroner eller kjøper dere dyrt mandelmel? De pakkene med mel jeg har funnet koster jo ca 300,- for 1 kg..
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #2 Skrevet 15. mai 2017 Kjøper dyrt mandelmel Hjemmelaget mandelmel går også dersom man har en veldig kraftig blender Har du sjekket om din lokale innvandrerbutikk selger mandelmel? Eller eventuelt kjøpt på nettet? Anonymkode: 404d0...12e
watermeloon Skrevet 15. mai 2017 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2017 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjøper dyrt mandelmel Hjemmelaget mandelmel går også dersom man har en veldig kraftig blender Har du sjekket om din lokale innvandrerbutikk selger mandelmel? Eller eventuelt kjøpt på nettet? Anonymkode: 404d0...12e Ikke sjekket innvanderbutikk, takk for tips ☺ billigste jeg har funnet på nett er på slikkepott.no 🤔
Zzyzx Skrevet 15. mai 2017 #4 Skrevet 15. mai 2017 Jeg skålder og maler mandler selv. Hva enn du gjør, IKKE bruk fettredusert mandelmel. Det blir ikke bra. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå