AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #1 Del Skrevet 15. mai 2017 I går, (fredag kveld), så dro jeg, for å handle mat. Jeg tok t-banen, og dro, til Rema. Jeg var der, cirka et kvarter, før de stengte, (ved midnatt). Og handlevogna, var trå, å dytte på, (la jeg merke til). Samtidig har denne butikken, sånne handlevogner, som man må legge en mynt/pollett på. Så det ble ikke til, at jeg fikk bytta handlevogna. (For jeg tenkte, at hva hvis noen kommer bak meg, som også skal ha handlevogn. Da blir det liksom, en episode. Noe som ungkarer, (som meg), ikke er så glade i, når de handler, (må jeg si). Ihvertfall ikke seint på kvelden. Anonymkode: 1428d...d5c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #2 Del Skrevet 15. mai 2017 Har savnet deg Anonymkode: 82a7a...98c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ken Ham Skrevet 15. mai 2017 #3 Del Skrevet 15. mai 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #4 Del Skrevet 15. mai 2017 Kan komme albansk vekter-mafia og. Anonymkode: 5f557...68a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #5 Del Skrevet 15. mai 2017 PS. Så her må denne butikken, (Rema Lambertseter), bli flinkere, til å bytte ut handlevogner, som er dårlige. Eller prøver de, å drepe kundene, ved at de skal få hjerteattakk? Man kan nesten lure. (Noe sånt). Så sånn er muligens det. Bare noe jeg tenkte på. Men men. Anonymkode: 1428d...d5c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #6 Del Skrevet 15. mai 2017 Hææ? Anonymkode: ea054...c8a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ken Ham Skrevet 15. mai 2017 #7 Del Skrevet 15. mai 2017 (endret) Endret 15. mai 2017 av Ken Ham 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
likeasir Skrevet 16. mai 2017 #8 Del Skrevet 16. mai 2017 Si meg, slenger du, bare inn noen komma, her og, der, og håper at, det blir riktig? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #9 Del Skrevet 16. mai 2017 2 timer siden, likeasir skrev: Si meg, slenger du, bare inn noen komma, her og, der, og håper at, det blir riktig? Noe i den duren, vel. Anonymkode: 1428d...d5c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #10 Del Skrevet 16. mai 2017 Er du ikke noe særlig på Ensjø nå om dagen, Erik? Anonymkode: 0ad0f...fd8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #11 Del Skrevet 16. mai 2017 tror dette er et større problem for autister enn uingkarer Anonymkode: e0461...85a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2017 #12 Del Skrevet 17. mai 2017 Det var også sånn, at det kom en bil, (som muligens kjørte, uten lys), etter at jeg ble 'nudget' over veien, av russen.(I det nevnte uoversiktlige krysset).Så det er mulig, at russen, egentlig prøvde, å få meg overkjørt.(Noe sånt).Og det var også en lignende episode, ifjor, (husker jeg).Da en russebuss, kom 'durende', mens noen andre russ, lagde 'spillopper', (må man vel si).Da jeg var på vei hjem, etter å ha handla mat.Og da var det sånn, at det var bare flaks, at jeg ikke ble overkjørt, (husker jeg).Så det er mulig, at man må kalle dette, noen slags drapsforsøk, fra russen.(Noe sånt).Så sånn er muligens det. Anonymkode: 1428d...d5c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2017 #13 Del Skrevet 17. mai 2017 På Kiwi Sorgenfrigata, (på Majorstua), så var jeg, klokka 22.52, (står det, på kvitteringa).Og der, så var det, et par episoder, når det gjaldt, to 'brede bøger', (som jeg tenkte på de som).Disse to breie kara, (i 20 åra vel), 'fløy rundt', i butikken, og prata høyt sammen, (på en sånn måte, at jeg lurte på, om disse, (som forresten begge hadde kortbukser på seg), var homo, husker jeg). Og i kassa, så var det, enda en episode. En av 'bøgene', skulle ha, en graviditetstest, (eller hva det kan ha vært). (Jeg gikk ikke så nærme, at jeg så nøyaktig, hva denne varen var). Og denne varen hadde, en Kiwi-kassamann, i røykskapet sitt, (virka det som). (Noe sånt). Og Kiwi-kassamannen begynte så, å skrike, til han ene bøgen. Og sa til han, at han han måtte ta imot/holde graviditetstesten sånn og sånn. Ellers kunne den bli ødelagt. (Noe sånt). Så kassamannen oppførte seg, som om han var faren, til bøgen, (må man vel si). Og det var patronisering, (reagerte jeg på). Anonymkode: 1428d...d5c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2017 #14 Del Skrevet 17. mai 2017 Det var også sånn, at det var en episode, da jeg gikk inn, i butikken.Jeg ble liksom fanget, i inngangsporten/partiet.For kunden før meg, stoppet opp, (på 'teatralsk' vis, må man vel si), for å kikke, på noen varer, som var stablet opp, i forbindelse, med inngangspartiet.Så jeg kom ikke forbi, denne skuespilleren, (eller om det var uro-politi, eller hva det kan ha vært).Samtidig så dukket det opp, en kunde, bak meg.Og han stoppet ikke opp.Så jeg ble nesten skvisa, mellom to 'idioter', da.(For å si det sånn).Så å ha sånne inngangsparti, er nok ikke, så bra, (vil jeg si).Eller, man må vel si det sånn, at han som gikk inn, i butikken, før meg, drev med, noe slags oppvigleri, (eller noe i duren).(Siden at han lot som, at han ikke så meg, da.For å si det sånn). Anonymkode: 1428d...d5c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2017 #15 Del Skrevet 17. mai 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: På Kiwi Sorgenfrigata, (på Majorstua), så var jeg, klokka 22.52, (står det, på kvitteringa).Og der, så var det, et par episoder, når det gjaldt, to 'brede bøger', (som jeg tenkte på de som).Disse to breie kara, (i 20 åra vel), 'fløy rundt', i butikken, og prata høyt sammen, (på en sånn måte, at jeg lurte på, om disse, (som forresten begge hadde kortbukser på seg), var homo, husker jeg). Og i kassa, så var det, enda en episode. En av 'bøgene', skulle ha, en graviditetstest, (eller hva det kan ha vært). (Jeg gikk ikke så nærme, at jeg så nøyaktig, hva denne varen var). Og denne varen hadde, en Kiwi-kassamann, i røykskapet sitt, (virka det som). (Noe sånt). Og Kiwi-kassamannen begynte så, å skrike, til han ene bøgen. Og sa til han, at han han måtte ta imot/holde graviditetstesten sånn og sånn. Ellers kunne den bli ødelagt. (Noe sånt). Så kassamannen oppførte seg, som om han var faren, til bøgen, (må man vel si). Og det var patronisering, (reagerte jeg på). Anonymkode: 1428d...d5c To unge brede bøger i shorts som ropte til hverandre og kjøpte gravi-test? Sikker på det ikke var to lesber? Anonymkode: ceb20...8b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2017 #16 Del Skrevet 17. mai 2017 Da jeg kom fram, til kassa, så hadde den lokale Al Quaida-avdelingen allmannamøte der, (cirka ti minutter, før midnatt), kunne det virke som.(Noe sånt).Det var 'en haug', av 'pakkiser' der, som handla til en 'bar mitzva', eller noe sånt, (kunne det virke som).(Noe sånt).Eller, det var forresten, til et gatekjøkken muligens, at de handla.(For de handla masse, (kanskje 20 eller 30), halvliters-brusflasker, (som de ikke tok opp av vogna), husker jeg).Og da før disse to 'gatekjøkken-pakkisene', (som brukte mye tid, i kassa), var ferdige.Så dukka det opp, to pakkiser til, i kassa.(Noe sånt).Så det ble nesten som, å dra i moskeen, eller noe sånt, (å handle, i denne butikken), må jeg si.Så sånn var det.Bare noe jeg tenkte på.Men men. Anonymkode: 1428d...d5c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 18. mai 2017 #17 Del Skrevet 18. mai 2017 Blir du ikke bare litt lei av deg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #18 Del Skrevet 18. mai 2017 7 timer siden, Mystix skrev: Blir du ikke bare litt lei av deg selv? Pirk pirk pirk pirk pirk.. Blir ikke DU ekstremt lei av DEG? Anonymkode: ceb20...8b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 18. mai 2017 #19 Del Skrevet 18. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Pirk pirk pirk pirk pirk.. Blir ikke DU ekstremt lei av DEG? Anonymkode: ceb20...8b1 Nei, ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 18. mai 2017 #20 Del Skrevet 18. mai 2017 Der var du jo. Dere som bare MÅ slenge dritt....GÅ VEKK Å VÆR Jeg har lurt på hvor det ble av denne brukeren, jeg liker å lese dette stakato, tankeflyt melankolske....Minutter i andre sitt liv.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå