Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaring med programmet feminin fysikk? Var det vanskelig å gjennmføre? Fikk du like gode resultater som det blir vist på instagram/hjemmesiden? Lurer egentlig på om det er verdt det, for er jo ganske dyrt.. Likevel er det jo billigere i lengden enn en PT.. pluss jeg tror jeg hadde klart å holde meg til trening og sunt kosthold om jeg hadde et fast opplegg som jeg faktisk hadde brukt litt penger på, tenker man må gjennomføre når man faktisk har betalt for det! :)

Anonymkode: 941b3...0a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke prøvd det, og jeg er prinsipiell motstander av å betale for å bruke kroppen og få noen andre til å foretelle meg hva jeg skal spise, så jeg er heller ikke i målgruppen. Men siden du ikke har fått respons her ennå kan du tenke over dette så lenge: 1) Det er vel verdt pengene for deg, når å betale fungerer som motivasjon for deg. 2) Iøynefallende resultater krever hard innsats.

Gjest Cicero
Skrevet

Jeg hadde aldri betalt så mye for et generelt program. Nå er jeg såpass nerd at jeg stort sett foretrekker å finne ut av ting selv, men slike programmer er uansett som regel veldig lite spesielle. Det er kombinasjonen av sunn mat i mindre mengder og aktivitet/styrketrening som gir resultater, det er ikke noen magiske øvelser eller intervaller som kun avsløres i det ene programmet. 

Hvis du trenger hjelp til oppsett ville jeg heller betalt for en PT-time og bedt om et program. Mange treningssentre har også gratis PT-timer hvor du får et program når du melder deg inn, men vær litt obs på at det er mye dårlig rundt omkring. Har sett mang en PT som bare får kundene til å gjøre endeløse sett med utfall, knebøy og bicepscurls uavhengig av målsetninger. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...