Gå til innhold

Trenger hjelp!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er en ung herremann på 22 og fortsatt jomfru. Jeg er aktiv på egenhånd for å si det pent, men aldri turt å la ei jente komme så intimt inn på meg da jeg mener det burde være ei spesiell jente og ikke bare et ons. Alle gutta i vennegjenger har selv hatt seg mange ganger og noen har dame.

Vennegjengen og spesielt gutta mener jeg burde fikse meg noe på byen og få det overstått, mens ei annen god venninne av meg sier jeg burde vente da det fort kan bli litt ubehagelig første gang for jenta om hun ikke er tilpasset meg osv. Burde jeg ta risikoen å bli med ei hjem og at vi kanskje ikke klarer å ha sex fremfor å vente til jeg finner ei jente langsiktig? :) 

Anonymkode: e202a...8f9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De må du nesten føle på selv :) Om du virkelig ønsker at første gangen skal være med en spesiell jente vil jeg anbefale deg å vente. Jeg forstår ikke helt hvordan det kan bli ubehagelig for en jente du møter på byen at du er jomfru.

Anonymkode: 49409...01a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De må du nesten føle på selv :) Om du virkelig ønsker at første gangen skal være med en spesiell jente vil jeg anbefale deg å vente. Jeg forstår ikke helt hvordan det kan bli ubehagelig for en jente du møter på byen at du er jomfru.

Takk for tips! :) er bare litt nervøs for at vi ikke passer fysisk der nede og om jeg blir for stor etc..vil så gjerne at det skal funke. 

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tips! :) er bare litt nervøs for at vi ikke passer fysisk der nede og om jeg blir for stor etc..vil så gjerne at det skal funke. 

Sånn ja. Er du veldig stor? En vagina er veldig tilpassingsdyktig. Men som sagt, om du ønsker at det skal være med en spesiell jente er nok ikke ons veien å gå :) 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sånn ja. Er du veldig stor? En vagina er veldig tilpassingsdyktig. Men som sagt, om du ønsker at det skal være med en spesiell jente er nok ikke ons veien å gå :) 

Tror jeg er en del over snittet :( ønsker gjerne det skal være en spesiell og at det skal være mulig å gi det et forsøk til om det ikke går første gang :) men kjenner selfølgelig litt på presser..

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror jeg er en del over snittet :( ønsker gjerne det skal være en spesiell og at det skal være mulig å gi det et forsøk til om det ikke går første gang :) men kjenner selfølgelig litt på presser..

Da synes jeg du skal vente. Finn deg en flott dame og få en flott første gang :strix:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da synes jeg du skal vente. Finn deg en flott dame og få en flott første gang :strix:

Enig :ninuskapus: men om den ikke passer? Er ikke slikt kleint? Kompiser kødder med meg hele tiden og sier jeg aldri kommer til å få meg noe fast pga underlivet mitt. 

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig :ninuskapus: men om den ikke passer? Er ikke slikt kleint? Kompiser kødder med meg hele tiden og sier jeg aldri kommer til å få meg noe fast pga underlivet mitt. 

Såpass ja. Jeg vet ikke helt. Det kommer an på hvor stor :P Jeg synes ikke det er kleint om det er litt kronglete i starten. Man tar seg god tid og tar det sakte. Kommuniserer underveis. En vagina utvider seg en god del når dama er kåt. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Såpass ja. Jeg vet ikke helt. Det kommer an på hvor stor :P Jeg synes ikke det er kleint om det er litt kronglete i starten. Man tar seg god tid og tar det sakte. Kommuniserer underveis. En vagina utvider seg en god del når dama er kåt. 

Hmm, ja :lillesky2: vil hvertfall ikke at det skal bli kleint første gang , hehe

Skrevet

Om du er stor, må du bare basere deg på LANGT forspill, varm henne opp med fingre, tunge, vibratorer, dildoer som er mindre en din osv. 
Ellers vil nok en lang tids partner tilpasse seg :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, kattepusen skrev:

Om du er stor, må du bare basere deg på LANGT forspill, varm henne opp med fingre, tunge, vibratorer, dildoer som er mindre en din osv. 
Ellers vil nok en lang tids partner tilpasse seg :)

Hmm, er nok lurt :) til hvilken grad tilpasset partner seg? Redd for at jeg skal rifte henne opp. Lest litt om det på nett. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hmm, er nok lurt :) til hvilken grad tilpasset partner seg? Redd for at jeg skal rifte henne opp. Lest litt om det på nett. 

Man kan utvide seg litt, om man har jevnlig sex med en større. 
Men det beste er seff god oppvarming. 

Det er ikke så farlig med rifting, det gjør vondt, men gror igjen ;)
Selv får jeg alltid rift minst de 2 første gangene jeg og Kjære har sex når vi sees. (avstandsforhold) 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, kattepusen skrev:

Man kan utvide seg litt, om man har jevnlig sex med en større. 
Men det beste er seff god oppvarming. 

Det er ikke så farlig med rifting, det gjør vondt, men gror igjen ;)
Selv får jeg alltid rift minst de 2 første gangene jeg og Kjære har sex når vi sees. (avstandsforhold) 

Hvor stor er han da? 🙈 Aldri egentlig tenkt over hva som er normalt og hva som er sport...

Skrevet

har aldri målt ham 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, kattepusen skrev:

har aldri målt ham 

Skjønner :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...