AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #1 Skrevet 15. mai 2017 Studerer medisin i utlandet, men har behov for mer lommepenger til siste året da jeg ikke har rett til støtte alle årene. Er det muligheter for sommerjobber i Norge? Hvor vanskelig er det å få jobb som pleiehjelper på pleiehjem, sykehjem osv evnt? Anonymkode: e8b70...478
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #2 Skrevet 15. mai 2017 Du begynner å bli temmelig seint ute om du tenker på nå til sommeren.. Anonymkode: 6fbd3...098 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #3 Skrevet 15. mai 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du begynner å bli temmelig seint ute om du tenker på nå til sommeren.. Anonymkode: 6fbd3...098 Det vet jeg. Jeg tenker heller ikke på denne sommeren, men neste sommer Anonymkode: e8b70...478
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #4 Skrevet 15. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det vet jeg. Jeg tenker heller ikke på denne sommeren, men neste sommer Anonymkode: e8b70...478 Mange medisinstudenter fra utlandet som får jobb på sykehjem, så det bør ikke være noe problem. Jobbet selv på sykehjem sommeren før jeg begynte på sykepleierstudiet, så de ansetter også folk uten erfaring. Anonymkode: ade92...096
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #5 Skrevet 15. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Mange medisinstudenter fra utlandet som får jobb på sykehjem, så det bør ikke være noe problem. Jobbet selv på sykehjem sommeren før jeg begynte på sykepleierstudiet, så de ansetter også folk uten erfaring. Anonymkode: ade92...096 Takk for svar! Jeg får søke så tidlig som mulig. Håper jeg får et fint forhold slik at jeg kan hjelpe til i flere ferier etterpå Anonymkode: e8b70...478
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #6 Skrevet 15. mai 2017 Da jeg jobbet i hjemmesykepleien hadde vi flere medisinstudenter som sommervikarer. De fikk ekstra lønn og høyere "status" etter å fullført 3 år tror jeg det var. De kom i fra kommunen de jobbet i da, vet ikke om det gjorde det lettere å få jobb. Jeg var lærerstudent og jobba 2 hele somre med dem, jeg som pleiemedhjelper/assistent. De fikk prøve seg på sårskift og injeksjoner. Anonymkode: 34ff0...c5e
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #7 Skrevet 15. mai 2017 De studerte og i utlandet. Tsjekkia og Polen:) Anonymkode: 34ff0...c5e
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #8 Skrevet 15. mai 2017 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da jeg jobbet i hjemmesykepleien hadde vi flere medisinstudenter som sommervikarer. De fikk ekstra lønn og høyere "status" etter å fullført 3 år tror jeg det var. De kom i fra kommunen de jobbet i da, vet ikke om det gjorde det lettere å få jobb. Jeg var lærerstudent og jobba 2 hele somre med dem, jeg som pleiemedhjelper/assistent. De fikk prøve seg på sårskift og injeksjoner. Anonymkode: 34ff0...c5e Tusen takk for svar! Da håper jeg det ikke blir så vanskelig for meg heller Anonymkode: e8b70...478
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #9 Skrevet 15. mai 2017 er det sommeren før sisteåret du skal jobbe? i så fall bør du skaffe deg jobb som turnuslegevikar. Helt essensiell arbeidserfaring som øker sjansen din for å få jobb som turnuslege etter studiet. Anonymkode: b8ccd...371
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #10 Skrevet 15. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: er det sommeren før sisteåret du skal jobbe? i så fall bør du skaffe deg jobb som turnuslegevikar. Helt essensiell arbeidserfaring som øker sjansen din for å få jobb som turnuslege etter studiet. Anonymkode: b8ccd...371 Det vet nok alle medisinstudenter så sent i studieløpet. Det høres ut som TS er ganske fersk. Anonymkode: 000e6...1b3
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #11 Skrevet 16. mai 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: er det sommeren før sisteåret du skal jobbe? i så fall bør du skaffe deg jobb som turnuslegevikar. Helt essensiell arbeidserfaring som øker sjansen din for å få jobb som turnuslege etter studiet. Anonymkode: b8ccd...371 Helt enig, men det er lettere sagt enn gjort å få seg legevikarjobb... Anonymkode: d5aa2...461
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå