Ida_123 Skrevet 15. mai 2017 #1 Skrevet 15. mai 2017 samboeren min har skilte foreldre. Forslag til hvordan vi kan ha bordplasseringen da? Det er ikke must og ha foreldre på samme bord som oss. Vi skal ha langbord. De andre runde bord Takk for svar 👍
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #2 Skrevet 15. mai 2017 Tradisjonell. Da slipper de å sitte sammen. Anonymkode: 9e304...fb7
Whistler Skrevet 15. mai 2017 #3 Skrevet 15. mai 2017 Det kommer jo helt an på om de er nyskilte, gift på nytt eller har samboere etc, om de kommer med følge og om de er på talefot. Det vet vel både du og samboer mest om.. Brudens far ved bruden og brudgommens mor ved brudgommen er standard. Som vanlig er dialog ikke oppskrytt som problemløser og vaksine mot problemer. Sjekk med foreldrene hva de tenker er akseptabelt. 1
A4-livet Skrevet 15. mai 2017 #4 Skrevet 15. mai 2017 Mine foreldre er skilt og begge har ny partner. Mine foreldre satt sammen ved siden av meg og så satt deres nye partnere ved siden av hverandre sammen med resten av familien. Hadde de sittet sammen med nye partnere hadde vi ikke fått plass til forlovere ved samme bord som oss.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #5 Skrevet 15. mai 2017 Her har vi løst det sånn at jeg sitter ved siden av min far, mannen sitter ved siden av sin mor. Svigerfar har nerveproblemer og jeg orker dessverre ikke å sitte med ham i mange timer. Det gjør ikke så mange andre heller, men han sitter ved siden av de andre barna sine. Og det synes han er helt ok, han vil ikke være et midtpunkt som han sa, selv om han er det likevel🙄 Anonymkode: 03d7e...904
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #6 Skrevet 15. mai 2017 Vi har begge skilte foreldre og gikk for tradisjonelt bordplasering. Brudens mor ved siden av brudgommen. Brudgommens far ved siden av bruden. Så slipper de sitte ved siden av hverandre parvis. Står mye på ulike nettsider om tradisjonell bordoppsett.. Anonymkode: c0f3e...d65
Zienna Skrevet 15. mai 2017 #7 Skrevet 15. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vi har begge skilte foreldre og gikk for tradisjonelt bordplasering. Brudens mor ved siden av brudgommen. Brudgommens far ved siden av bruden. Så slipper de sitte ved siden av hverandre parvis. Står mye på ulike nettsider om tradisjonell bordoppsett.. Anonymkode: c0f3e...d65 Hvor sitter evt. foreldrenes nye partnere? Jeg mener at de bør sitte ved siden av mor/far.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå