Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har verdens nydeligste svigerforeldre som hjelper alle med alt. De tenker aldri på seg selv, og stiller opp når som helst. De er med i vinklubb og liker å reise og stelle i hagen (har drivhus). 

Har så lyst til å gi dem noe hyggelig som sier at jeg setter utrolig stor pris på dem. Noen forslag? Tenkte på en vin, men vil gjerne gi dem noe mer enn det! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gavekort så de kan gå ut og spise en god lunsj.

Skrevet

Hva med en flott staude, en klatrerose eller rabattrose som kommer år etter år?  Sammen med en flaske god vin, kanskje? 

• Liker 1
Skrevet

Hva med gavekort på flyreise og en ekstra god vin?

Gjest undulater
Skrevet
På 15.5.2017 den 16.03, M*J skrev:

Jeg har verdens nydeligste svigerforeldre som hjelper alle med alt. De tenker aldri på seg selv, og stiller opp når som helst. De er med i vinklubb og liker å reise og stelle i hagen (har drivhus). 

Har så lyst til å gi dem noe hyggelig som sier at jeg setter utrolig stor pris på dem. Noen forslag? Tenkte på en vin, men vil gjerne gi dem noe mer enn det! 

Barnebarn :P

AnonymBruker
Skrevet

Et flott sitron- eller oliventre i krukke. Eller hvis du virkelig vil ta i : En tur til Chelsea Flower Show.

Anonymkode: 8d796...a0a

Skrevet

Et innrammet fotografi av deg og mannen din. Det vet jeg svigermoren min ønsker seg. Hun har mange bilder av barnebarna på veggen, men liksom ingen oppdaterte bilder av sine barn og svigerdøtre/sønner.

AnonymBruker
Skrevet

Teaterbilletter  - faller stort sett alltid i god jord :)

Anonymkode: 42987...c13

AnonymBruker
Skrevet
På 5/15/2017 den 16.03, M*J skrev:

Så trist, at de ikke tenker på seg selv. :- (

Hva med å gi de en weekend på et Spa/kurbad/gods med gode frokoster, turterreng og peis?

Anonymkode: 253da...33c

AnonymBruker
Skrevet

Hva med en vinkaraffel? De med tommelgrep er visstnok veldig gode å helle fra.

Eller vinsmakekurs, hvis det arrangeres der dere bor?

Anonymkode: bbd29...6ed

Skrevet

Tenk på om de kommer til å bruke gaven. Liker de feks begge reiser og/eller spa?

Hva med en kurv med noe ekstra god mat og en flott flaske vin? Noe de ikke ville kjøpt selv. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...