Arwen Skrevet 28. desember 2004 #1 Skrevet 28. desember 2004 Hva slags skjorte synes dere er fint til en sort pin stripe dress til herre?
Gjest Gjesta Skrevet 28. desember 2004 #2 Skrevet 28. desember 2004 Jeg synes ensfarget hvit eller lyseblå er finest, eller kanskje rosa?
Arwen Skrevet 28. desember 2004 Forfatter #3 Skrevet 28. desember 2004 Desverre har jeg en mann som har sverget å aldri gå i rosa klær men blått høres bra ut. Tenkte å ha litt tanker før vi drar og kjøper.
Gjest Gjesta Skrevet 28. desember 2004 #4 Skrevet 28. desember 2004 Har en slik i hus selv, og synes kanskje personlig det blir litt vel mye "homsepatruljen" Lyseblått er fresht, synes jeg, da!
Sniglå Skrevet 29. desember 2004 #5 Skrevet 29. desember 2004 Hehe! Hva er det med menn og det å gå i rosa?! Klarte å overtale sambo til å kjøpe en rosa t-skjorte i sommer, han kunne gå med den når vi var i syden, sa han, "for der kjenner jeg ingen!" Men inne i resepsjonen var det en liten gutt vi gikk forbi som stoppet opp da han så sambo, han sto der med store øyne og hakeslepp, og fulgte sambo med øynene. T-skjorta gikk i søpla rett etterpå! (måtte bare si det... )
Arwen Skrevet 29. desember 2004 Forfatter #6 Skrevet 29. desember 2004 rosa er ikke så veldig maskulint da, jeg skal ørlig innrømme det selv. Det ble faktisk en lyseblå skjorte. Skikkelig tøff inne i dressen (som måtte en rask tur til skredderen før vi kan hente den)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå