Arwen Skrevet 28. desember 2004 #1 Del Skrevet 28. desember 2004 Hva slags skjorte synes dere er fint til en sort pin stripe dress til herre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. desember 2004 #2 Del Skrevet 28. desember 2004 Jeg synes ensfarget hvit eller lyseblå er finest, eller kanskje rosa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 28. desember 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 28. desember 2004 Desverre har jeg en mann som har sverget å aldri gå i rosa klær men blått høres bra ut. Tenkte å ha litt tanker før vi drar og kjøper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. desember 2004 #4 Del Skrevet 28. desember 2004 Har en slik i hus selv, og synes kanskje personlig det blir litt vel mye "homsepatruljen" Lyseblått er fresht, synes jeg, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 29. desember 2004 #5 Del Skrevet 29. desember 2004 Hehe! Hva er det med menn og det å gå i rosa?! Klarte å overtale sambo til å kjøpe en rosa t-skjorte i sommer, han kunne gå med den når vi var i syden, sa han, "for der kjenner jeg ingen!" Men inne i resepsjonen var det en liten gutt vi gikk forbi som stoppet opp da han så sambo, han sto der med store øyne og hakeslepp, og fulgte sambo med øynene. T-skjorta gikk i søpla rett etterpå! (måtte bare si det... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 29. desember 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 29. desember 2004 rosa er ikke så veldig maskulint da, jeg skal ørlig innrømme det selv. Det ble faktisk en lyseblå skjorte. Skikkelig tøff inne i dressen (som måtte en rask tur til skredderen før vi kan hente den) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå