Gå til innhold

Barbering av bein!!

Megan

Barberer du hele beinet?  

1. 1. Barberer du hele beinet?

• Lår og legger
      13
    • Bare lårene
      0
    • Ingen av delene
      1
    • Bare leggene
      32

Anbefalte innlegg

Har hittil bare barbert leggene da jeg har hørt hvor "dumt" det er å begynne å barbere hele beinet (altså lår i tillegg). Bare det at når man har kort skjørt, shorts osv er det jo penere med ingen hår!

Så... vurderer altså å begynne å barbere låra i tillegg. Hva gjør dere?

Dessuten- er det best å barbere eller bruke hårfjerningskrem eller...hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er såpass heldig at jeg er velsignet med "hår-løse" lår :-)

Så det er bare leggene som får gjennomgå en gang i blant...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lår og legger her også.Bruk voks!Veet flytende voks.Den er drit bra.Du greier ikke å la være å ta på bena dine etterpå fordi er så mye og fine :) Det gjør ikke vondt heller.Gjorde ikke vondt på mg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg barberer ikke bena, jeg napper dem ut med Silkepil'en min :kul: jada gjorde vondt som he......første gangene, jeg måtte drikke en flaske vin samtidig :lol::lol: men nå har huden blitt vant til det, så det gjør ikke særlig vondt.

Tar bare leggene...........låra er ganske hårløse

Klem fra Nita :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare legger, har ikke hår på lårene.

Bruker voks, gjorde det i salong nå før ferien for jeg får det ikke til ordentlig selv :-? Jeg får kanskje prøve den flytende voksen da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å vokse leggene. Voksen tar ikke "tak" liksom, da jeg har veldig tynne myke hår. Derfor må jeg barbere (hater det, det blir liksom "taggete" når det vokser ut). Vokser under armene og bikinilinjen uten noen problemer men leggene går ikke.

Tips til hva jeg kan gjøre / om jeg gjør noe feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vokser under armene? Er det mer effektivt? Må ikke hårene ha en viss lengde først? Hm...kanskje verdt et forsøk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare leggene her og..............lite hår på lårne!

SUKK...........hvorfor er ikke vi kvinner hårløse på legger,lår,under armene og i bikinilinja?

-Charmina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Megan:

Jo hårene må ha en viss lengde (2-3 mm), men alle hårene vokser ikke samtidig ut, slik som når jeg barberte, så det er ikke noe problem (Får ikke "skygge" under armene liksom). Dessuten kjennes håret som vokser ut mykere ut enn det gjorde når jeg brukte høvelen.

Det er vondt første gangen, for da vokser du bort alle hårene samtidig, men neste gang er bare en del av hårene vokst ut, og da går det greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Solskinn

Legger, den halvparten det er igjen hår på etter mange år med barbering :P

Tror jeg må ta fram forstörrelsesglass for å finne hårene på låret. Godt å vite jeg har noe å glede meg over, da! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Verdande
Jeg klarer ikke å vokse leggene. Voksen tar ikke "tak" liksom' date=' da jeg har veldig tynne myke hår. [...'] Tips til hva jeg kan gjøre / om jeg gjør noe feil?

Jeg har samme typen hår på leggene som deg, Sissan, men epilator tar dem faktisk. Har du prøvd det? Jeg bruker Silk-Epil (fra Braun, tror jeg), og er godt fornøyd med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det stor forskjell på resultatet man får fra voksing i motsetning til epilator? Har holdt meg til barbering og kremer men... Hva gjør mest/ minst vondt? Er litt pysete :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både lår og legger her. Kommer selvfølgelig litt an på hva jeg skal gå i osv... Leggene tar jeg alltid, lårene bare når jeg skal gå i shorts eller kort skjørt... Noe av det dummeste jeg ser er nemlig de som går i shorts og har barbert bare leggene... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shaver bare leggene. De fem, seks dunene på låra får være i fred. Synes ikke likevel :D

Men skulle helst vært hårløs på legger, under armer og på bikinilinja. Kjedelig å slite med høvel og skum før dusjen

Og så kommer det sååå fort tilbake!!! :x

Hadde jeg hatt cash nok, hadde jeg vokset alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ikke prøvd epilator.

Hvordan funker det egentlig, og hva koster det?

Kan jeg bruke den under armer og på bikinilinje også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...