AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #1 Skrevet 15. mai 2017 Er det noen her som jobber i et forlag og kan fortelle litt om arbeidshverdagen? Hva gjør dere på jobb og hvordan er arbeidstidene? Og så lurer jeg på hvordan man får jobb et slikt sted? Lyser de ut stillinger slik som andre bedrifter, eller er det generelt vanskelig i komme inn i bransjen? Og: ønsker de noen spesiell erfaring eller utdannelse, eller kan man være heldig å få jobb uansett? Har fått for meg at jeg har utrolig lyst til å jobbe i et forlag, men kjenner ingen jeg kan spørre! Anonymkode: 6f2cc...2a6
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #2 Skrevet 15. mai 2017 Jeg vet ikke så mye, men det er visst ekstremt vanskelig å få jobb der. Anonymkode: 4599f...edb
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #3 Skrevet 16. mai 2017 Jeg kjenner endel folk på forlag. De fleste har master i litteratur eller nordisk språkvitenskap, og er ekstremt glade i å lese bøker og presentere dem for andre. De lyser ut stillinger som normalt (tror Samlaget har tre utlyste stillinger akkurat nå), men det er mulig det går an å komme inn bakveien på en el annen måte også... Anonymkode: 3206b...c53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå