Gå til innhold

For tykk.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner pokker ikke hvorfor alle gutter streber etter å ha så stor pikk...Jeg har selv en alt for tykk penis som jeg sliter å ha ordentlig sex med fordi man trenger alt for langt foreplay og oppvarming. Kunne ønsket jeg kunne tatt med ons hjem fra byen og ha helt vanlig sex uten å måtte få det i trynet at dette ikke går, eller jeg kun får inn halve kuken etter 1 time. 

Så til alle med vanlig str, amen! Dere er heldige og privilegert. 

Anonymkode: 88c3e...086

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du skikkelig svær er det få ons som stiller spørsmål om du drar frem glidekrem. Det vil komme et lettelsens sukk om at dette ikke bare blir for jævlig. 

Anonymkode: d4f7c...dfc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du skikkelig svær er det få ons som stiller spørsmål om du drar frem glidekrem. Det vil komme et lettelsens sukk om at dette ikke bare blir for jævlig. 

Ja, men hvem har det med på byen? Planlegger ikke alltid slik..

AnonymBruker
Skrevet

Hvor tykk? Må være nesten usannsynlig tykk...

Anonymkode: 3f572...ca1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tykk til at det blir vanskelig! Har ikke noe å si nå..

AnonymBruker
Skrevet

Ja en del menn har virkelig vanskelig for å forstå at større ikke alltid er bedre.

Anonymkode: af99f...1a8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men hvem har det med på byen? Planlegger ikke alltid slik..

Svarte deg basert på egen erfaring som mann. Har utstyr med omkrets 18 cm. For de fleste har det vært uvant og krevd tiltak. En boks vaselin i lomma har fungert, så hverken de eller jeg, har fått vonde rift og små traumer. Etterhvert synes de det er ok å smøre den for deg. Det hjelper å snakke sammen.

Gjest Ingenting2
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er mulig med for tykk, uten at det er usannsynlig. Det er et problem for den det gjelder. Jeg har vært med en som var for tykk, det var ikke sjans å få det til. Forstår at en mann kan miste motet. 

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, canacas skrev:

Det er mulig med for tykk, uten at det er usannsynlig. Det er et problem for den det gjelder. Jeg har vært med en som var for tykk, det var ikke sjans å få det til. Forstår at en mann kan miste motet. 

17 cm i omkrets og rundt der

AnonymBruker
Skrevet

Han forrige jeg lå med var "for tykk". Det gikk mye bedre etter noen ganger, og vi kommuniserte godt hele veien. Men det gjorde jo vondt med en gang hver eneste gang da, enda så kåt jeg var og så forsiktig han var.

Optimalt sett vil jeg ikke ha en kjæreste som er så velutstyrt. Noen ganger vil man ha en kjapp en, og det hadde ikke funket med han. 

Anonymkode: 22b1a...0b2

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han forrige jeg lå med var "for tykk". Det gikk mye bedre etter noen ganger, og vi kommuniserte godt hele veien. Men det gjorde jo vondt med en gang hver eneste gang da, enda så kåt jeg var og så forsiktig han var.

Optimalt sett vil jeg ikke ha en kjæreste som er så velutstyrt. Noen ganger vil man ha en kjapp en, og det hadde ikke funket med han. 

Anonymkode: 22b1a...0b2

Hvor tykk var han? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er for tykk? Omkrets?

Anonymkode: dcb73...260

Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

http://www.side3.no/dittsexliv/sa-hvor-stor-er-egentlig-en-normal-penis/8549759.html

Ikke at dette er den beste kilden nødvendigvis, men whatever :P 11,66 cm i omkrets er gj.størrelsen. Har også opplevd damer som blir stresset når de ser penisen min. Min er ikke 17 i omkrets, men 14.13. Hadde vært best å bare være normal. Møter man en dame som er trang kan det fort bli ganske stress. 

Endret av Minesveiper
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er for tykk? Omkrets?

Anonymkode: dcb73...260

For tykk er over 15 cm i omkrets etter min mening. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...