AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #1 Skrevet 15. mai 2017 Hei! Jeg hadde en operasjon som gjorde at jeg hadde en flytende diett i 2 uker. Gikk ned 3 kg. Men i sist uke begynte jeg å spise myk mat som wok, litt brød osv. Jeg har spist med intensjon av å gå ned ENDA MER i vekt! Spiste 2 softis og det er det eneste usunne jeg spiste sist uke. Så selv om jeg ikke har logget hver eneste kalori, er det sinnsykt at jeg har gått opp 2 kg på 1 uke!!!! Jeg begynte å trene sist uke også, så har løpt 4 dager den uken. Jeg gjør ikke "nummer 2" på toalettet så mye som før, kan det hende at vekten i magen kan være grønnsaker osv som tar lang tid å fordøye? Har spist 500g-1kg frosne grønnsaker daglig sist uke. Anonymkode: f3fe9...d3d
Spiteful Skrevet 15. mai 2017 #2 Skrevet 15. mai 2017 (endret) Du skriver at du startet å trene forrige uke. Etter det jeg har hørt så går man gjerne litt opp i vekt når man starter å trene, forså å gå ned i vekt etterpå. Ikke fokuser så mye på hvilke tall vekten viser. Spis sunt, unngå usunt, og tren 2-3 ganger i uken. Spist lite, men ofte, og ikke tren hardt helt fra starten, men da det gradvis. Det er fullt mulig å ha en fit kropp og veie 50 kg, og også ha en utrent kropp og veie 50 kg. Muskler, fett og vann har nok en del å si, så ikke fokuser på tallene på vekten. Lykke til videre! Endret 15. mai 2017 av Spiteful
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #3 Skrevet 15. mai 2017 6 minutter siden, Spiteful skrev: Du skriver at du startet å trene forrige uke. Etter det jeg har hørt så går man gjerne litt opp i vekt når man starter å trene, forså å gå ned i vekt etterpå. Ikke fokuser så mye på hvilke tall vekten viser. Spis sunt, unngå usunt, og tren 2-3 ganger i uken. Spist lite, men ofte, og ikke tren hardt helt fra starten, men da det gradvis. Det er fullt mulig å ha en fit kropp og veie 50 kg, og også ha en utrent kropp og veie 50 kg. Muskler, fett og vann har nok en del å si, så ikke fokuser på tallene på vekten. Lykke til videre! Tusen takk for svar! Jeg begynte ikke å trene sist uke, har trent løping 4-5 ganger i uken i åresvis. Ville gå ned fra 65 kg til 58-59 cirka, så er ikke så voldsomt jeg ville gå ned😀 Er i slutten av 20-årene... Anonymkode: f3fe9...d3d
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #4 Skrevet 15. mai 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde en operasjon som gjorde at jeg hadde en flytende diett i 2 uker. Gikk ned 3 kg. Men i sist uke begynte jeg å spise myk mat som wok, litt brød osv. Jeg har spist med intensjon av å gå ned ENDA MER i vekt! Spiste 2 softis og det er det eneste usunne jeg spiste sist uke. Så selv om jeg ikke har logget hver eneste kalori, er det sinnsykt at jeg har gått opp 2 kg på 1 uke!!!! De første 3 kg du gikk ned var fordi tarmen din ble tømt for innhold og lite karbohydrat gjør at kroppen binder mindre vann. Det var altså ikke 3 kg fett du mistet. Når du nå begynner å spise fast føde fylles tarmen og karbohydratene binder væske. Konklusjonen er at du egentlig har gått ned 1 kg. De første kiloene var sånn sett ikke en reell nedgang. Anonymkode: a5d8a...89f 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå