Gå til innhold

Kvinners erotiske fantasier

Venus_venus

Anbefalte innlegg

Det venusprosjektet jeg er med i ønsker også å kartlegge kvinners erotiske fantasier. Vi som har vært med har fått tilsendt et spørreskjema med en del spørsmål som vi har krysset av og mailet tilbake. Vi skulle maile skjemaet til 5 andre kvinner eller flere slik at de kunne få svar fra flere. Problemet mitt er at jeg ikke ønsker å sende dette til mine venninner, de vet ikke at jeg er med i boken. Derfor legger jeg ut mailadressen her så kan de som ønsker å være med sende en mail og be om skjema. Undersøkelsen er anonym, skal ikke føres på navn alder etc. Bare krysses av og maile i retur. Mailadresse slettet, ihht forumets regler. Mie, moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Henger meg også på, men lurer på en ting... er det meningen at vi skal utdype det vi har gjennomført i den høyre kolonnen, eller bare sette kryss der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg også på, men lurer på en ting... er det meningen at vi skal utdype det vi har gjennomført i den høyre kolonnen, eller bare sette kryss der?

Jeg satte bare kryss også kommenterte jeg der det sto: Annet..

Så dumt at mailadressen er slettet fra forum, men det er jo reglene skjønner jeg. De som ønsker mailadressen kan sende meg en PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spurte, og fikk dette svaret:

Du krysser av i begge kolonner der du ønsker. Om det er noe du ønsker å kommentere så gjør du det.  

I utgangspunktet skal vi lage statistikk av dette, men noen funn skal drøftes.  

Du kan også føre kommentarer under skjemaet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...