Venus_venus Skrevet 28. desember 2004 #1 Del Skrevet 28. desember 2004 Det venusprosjektet jeg er med i ønsker også å kartlegge kvinners erotiske fantasier. Vi som har vært med har fått tilsendt et spørreskjema med en del spørsmål som vi har krysset av og mailet tilbake. Vi skulle maile skjemaet til 5 andre kvinner eller flere slik at de kunne få svar fra flere. Problemet mitt er at jeg ikke ønsker å sende dette til mine venninner, de vet ikke at jeg er med i boken. Derfor legger jeg ut mailadressen her så kan de som ønsker å være med sende en mail og be om skjema. Undersøkelsen er anonym, skal ikke føres på navn alder etc. Bare krysses av og maile i retur. Mailadresse slettet, ihht forumets regler. Mie, moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. desember 2004 #2 Del Skrevet 28. desember 2004 Jeg joiner :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 28. desember 2004 #3 Del Skrevet 28. desember 2004 Jeg joiner :enig_animasjon: Me too! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 28. desember 2004 #4 Del Skrevet 28. desember 2004 Henger meg også på, men lurer på en ting... er det meningen at vi skal utdype det vi har gjennomført i den høyre kolonnen, eller bare sette kryss der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 28. desember 2004 #5 Del Skrevet 28. desember 2004 Jeg har også svart. Bare krysset jeg, men slang på noe ekstra på slutten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus_venus Skrevet 28. desember 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 28. desember 2004 Henger meg også på, men lurer på en ting... er det meningen at vi skal utdype det vi har gjennomført i den høyre kolonnen, eller bare sette kryss der? Jeg satte bare kryss også kommenterte jeg der det sto: Annet.. Så dumt at mailadressen er slettet fra forum, men det er jo reglene skjønner jeg. De som ønsker mailadressen kan sende meg en PM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 28. desember 2004 #7 Del Skrevet 28. desember 2004 Spurte, og fikk dette svaret: Du krysser av i begge kolonner der du ønsker. Om det er noe du ønsker å kommentere så gjør du det. I utgangspunktet skal vi lage statistikk av dette, men noen funn skal drøftes. Du kan også føre kommentarer under skjemaet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå