AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #1 Skrevet 15. mai 2017 Var på bransjefest her i Oslo i helgen. Det ble en fuktig aften som endte med at jeg rota (les: råklina og tafset) med en kollega fra et annet firma. Vi var begge drita fulle, og ugjerningen fant sted i fullt påsyn fra en rekke andre kolleger. Jeg er singel, men hun har nylig flyttet sammen med sin nye samboer. Jeg har derfor lite å frykte for min egen del, men antar at det er litt krise for hennes del og at hun sitter med tidenes fylleangst. Lurer derfor på om det lurt å kontakte henne igjen. Litt for å avdramatisere det hele, og ikke minst for å få luftet litt ut, sånn at det ikke blir kleint når vi møtes tilfeldig igjen gjennom jobb el.l. Hun er en bra dame, som jeg liker godt - på vennskapelig vis. Har ikke lyst til å ødelegge relasjonen. Er det lurt av meg å kontakte henne igjen, eller burde jeg bare la det ligge? Anonymkode: 0ad88...d92
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #2 Skrevet 15. mai 2017 god historie. Lykke til videre Anonymkode: c5e2b...4b8
Gjest Raindrops Skrevet 15. mai 2017 #3 Skrevet 15. mai 2017 Hun har sikkert mer enn nok blåmandag i dag om hun ikke skal måtte småprate med deg i tillegg.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #4 Skrevet 15. mai 2017 1 time siden, Raindrops skrev: Hun har sikkert mer enn nok blåmandag i dag om hun ikke skal måtte småprate med deg i tillegg. Ja. Mulig du har rett. Tenkte kanskje det kunne bidra til å roe nervene litt å snakke m noen om det. Tviler på at hun tør å fortelle det til noen andre. Vi jobber i en bransje full av sladder. Anonymkode: 0ad88...d92
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #5 Skrevet 15. mai 2017 Ville ventet noen dager slik at hun får tid til å "lande" litt igjen, hun har sikkert en ganske heftig blåmandag med en god dose fylleangst, for det kan være greit å få avklart at det som skjedde var en feil, ikke vil skje igjen der du sier at du respekterer at hun har fått samboer. Og så er jo lærepengen at det er lurt å holde fylla unna jobbsammenheng. Det er rett og slett ikke verdt det, ta heller dine hæla i taket kvelder med dine private venner. Anonymkode: 176e7...9bb
Vackra Skrevet 15. mai 2017 #6 Skrevet 15. mai 2017 Ta kontakt! Det er verre å sitte der alene. Bare få praten i gang, så får dere snakket om det, kommet forbi det, og forsikret dere om at det ikke kommer ut.
ekkoet Skrevet 16. mai 2017 #7 Skrevet 16. mai 2017 Jeg tenker at tanken er god, men du skal være forsiktig så du ikke tramper i salaten. Om du kan sende over melding om at " det er sikkert best om vi later som om det aldri hendte" og samtidig er sikker på at ingen andre enn hun får lest meldingen kan du gjøre det, ellers ville jeg vært forsiktig med å innlede noen dialog, da tenker jeg hun vil gå rett i forsvarsmodus og tenke at du vil ha noe mer.
Mr. Kilmister Skrevet 16. mai 2017 #8 Skrevet 16. mai 2017 På 15.5.2017 den 11.37, AnonymBruker skrev: Var på bransjefest her i Oslo i helgen. Det ble en fuktig aften som endte med at jeg rota (les: råklina og tafset) med en kollega fra et annet firma. Vi var begge drita fulle, og ugjerningen fant sted i fullt påsyn fra en rekke andre kolleger. Jeg er singel, men hun har nylig flyttet sammen med sin nye samboer. Jeg har derfor lite å frykte for min egen del, men antar at det er litt krise for hennes del og at hun sitter med tidenes fylleangst. Lurer derfor på om det lurt å kontakte henne igjen. Litt for å avdramatisere det hele, og ikke minst for å få luftet litt ut, sånn at det ikke blir kleint når vi møtes tilfeldig igjen gjennom jobb el.l. Hun er en bra dame, som jeg liker godt - på vennskapelig vis. Har ikke lyst til å ødelegge relasjonen. Er det lurt av meg å kontakte henne igjen, eller burde jeg bare la det ligge? Anonymkode: 0ad88...d92 Hva syntes du sjøl, helt ærlig?
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #9 Skrevet 16. mai 2017 10 timer siden, Hemmingroad skrev: Hva syntes du sjøl, helt ærlig? Er usikker. Derfor jeg spør. Hadde ikke spurt om jeg hadde en klar oppfatning av hva som var riktig å gjøre. ts Anonymkode: 0ad88...d92
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2017 #11 Skrevet 17. mai 2017 16 timer siden, Hemmingroad skrev: Ikke ta kontakt. På 16.5.2017 den 0.42, Vackra skrev: Ta kontakt! Det er verre å sitte der alene. Bare få praten i gang, så får dere snakket om det, kommet forbi det, og forsikret dere om at det ikke kommer ut. Mannfolka sier; drit i å ta kontakt. Kvinnfolka sier; ta kontakt. Tror jeg velger å høre på kvinnfolka her. Anonymkode: 0ad88...d92 1
Mr. Kilmister Skrevet 17. mai 2017 #12 Skrevet 17. mai 2017 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mannfolka sier; drit i å ta kontakt. Kvinnfolka sier; ta kontakt. Tror jeg velger å høre på kvinnfolka her. Anonymkode: 0ad88...d92 👏
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2017 #13 Skrevet 17. mai 2017 Avdramatisere det hele? Jeg ser ikke hvordan en samtale med deg skal gjøre det bedre at hun rotet med en kollega i de andre kollegaenes påsyn når hun er i et samboerskap. Eller tenker du å overbevise henne om at det dere gjorde ikke egentlig var så ille? Da undrer jeg meg i så fall over dine motiver i dette. En samtale er greit for eventuell fremtidig profesjonell kontakt, men du bør definitivt vente. Hennes refleksjoner rundt egen atferd, og hvordan hun skal håndtere dette i forhold til det samboerskapet hun er i, er langt viktigere enn at det skal bli mindre kleint for dere å møte hverandre i fremtiden. Anonymkode: 08d14...2b3 1
fuglekvitter__ Skrevet 17. mai 2017 #14 Skrevet 17. mai 2017 På 5/15/2017 den 13.32, AnonymBruker skrev: god historie. Lykke til videre Anonymkode: c5e2b...4b8 He he.
ekkoet Skrevet 18. mai 2017 #15 Skrevet 18. mai 2017 Kom gjerne med en oppdatering på hva du gjorde og hvordan det gikk
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #16 Skrevet 18. mai 2017 Var du på hangarfest eller? Anonymkode: 3fcd2...1a4
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #17 Skrevet 18. mai 2017 1 time siden, ekkoet skrev: Kom gjerne med en oppdatering på hva du gjorde og hvordan det gikk Jeg bestemte meg for å ringe, men trakk meg i siste liten. Etter å ha fått summet meg litt har jeg kommet til at det har lite for seg. Istedenfor å ta en garantert klein telefon nå, får jeg det heller bli kleint dersom jeg treffer henne igjen. Er jo ikke sikkert jeg gjør det. Anonymkode: 0ad88...d92 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå