Ingvild Iversen Skrevet 14. mai 2017 #1 Skrevet 14. mai 2017 Jeg husker jeg leste en bok, eller hørte på lydbok, da jeg var liten. Det var en rik familie som skulle få ny hushjelp, men hushjelpen viste seg å være datteren til faren i huset til slutt og det var derfor hun søkte på jobben. Det var også en dame som jobbet for familien som hadde tre små barn, hvor den eldste døde. Historien handler om en av jente i huset, tror den eldste, som prøver å finne ut hva som egentlig går for seg med den nye hushjelpen. Historien gikk for seg på begynnelsen av 1900 tallet. Rundt tiden Titanic sank. Tror det var en engelsk bok originalt. Noen som har en anelse?
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #2 Skrevet 21. mai 2017 Prøv å legge ut spørsmålet ditt på bokelskere. Vil tro det er større sjanse for å få svar der. Anonymkode: 6af2c...c9b
Gjest Regn Skrevet 21. mai 2017 #3 Skrevet 21. mai 2017 Skyggeserien av maria Gripe. Den er på 4 bøker.
Gjest Regn Skrevet 21. mai 2017 #4 Skrevet 21. mai 2017 (endret) Forfatteren er svensk og bøkene er velskrevet. Endret 21. mai 2017 av Regn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå