AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #1 Del Skrevet 14. mai 2017 Synes dere det er rart at folk har bestevenner av det motsatte kjønn? Hva ville dere synes om at kjæresten deres hadde hatt en bestevenn av det motsatte kjønn? Anonymkode: 86c08...a1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erazor Skrevet 14. mai 2017 #2 Del Skrevet 14. mai 2017 Helt naturlig. Ikke noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 14. mai 2017 #3 Del Skrevet 14. mai 2017 Nei jeg ser ikke problemet . samme hvilket kjønn venner og bestevenner er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zienna Skrevet 14. mai 2017 #4 Del Skrevet 14. mai 2017 Jeg synes ikke det er rart. Min mann, gjennom 40 år, har fortsatt sin bestevenninne. Hun er også gift, og vi omgås ofte alle fire. Likevel vet jeg at de to snakker om ting som ikke er for meg. Jeg synes det er fint, og synes de er heldige, som har et vennskap som har vart så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå