Gå til innhold

Er jeg virkelig verdt noe? Betyr jeg noe for andre folk?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Tenker mye nå. Hva er det med meg,? Er jeg ikke god nok? Hvorfor vil ingen høre eller lytte. Går jeg rundt alene snur alle seg vekk. De ser bort ifra meg, kanskje de ikke bryr seg eller bare ikke vet. Hva vet vell jeg! Jeg er vell ikke verdt noe. Eller hva?..

Anonymkode: 55ed0...52a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo du er verdt masse! Alle mennesker er verdifulle. Det høres ut som om du har det tungt akkurat nå, og når man har det tungt og kanskje er deprimert er det veldig vanlig å tenke slik som du gjør. 

At folk ikke ser deg når du er ute betyr ikke at ingen bryr seg ... men samfunnet er dessverre blitt slik at de fleste bare ser seg selv. Du skulle bare visst hvor mange som sitter med akkurat de samme tankene som deg. Jeg gjør det innimellom selv også. 

Håper du kan dreie tankene over på noe hyggeligere nå som det snart er natt. 

:klem:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ikke høflig å glo på andre, så derfor glor de ikke på deg.

Anonymkode: bef52...ea2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vet jeg hva du mener problemene er, men du må alltid huske på at du er verdt noe. Du er oss og vi er deg. Vi vil hjelpe om det skulle være ønskelig. Jeg vil hjelpe.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
19 timer siden, Z.Z skrev:

Ikke vet jeg hva du mener problemene er, men du må alltid huske på at du er verdt noe. Du er oss og vi er deg. Vi vil hjelpe om det skulle være ønskelig. Jeg vil hjelpe.

Så fint skrevet. Rørende😊

Anonymkode: 138c4...62a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenker mye nå. Hva er det med meg,? Er jeg ikke god nok? Hvorfor vil ingen høre eller lytte. Går jeg rundt alene snur alle seg vekk. De ser bort ifra meg, kanskje de ikke bryr seg eller bare ikke vet. Hva vet vell jeg! Jeg er vell ikke verdt noe. Eller hva?..

Du er verdt masse. Jeg har det veldig på samme måte. Jeg har ingen venner. Ingen kjæreste. Og barna er voksne. Føler meg ganske ensom for tiden. 

Anonymkode: 0a4bd...223

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er du verdt to ostepop og en snickers. Så helt verdiløs er du ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis du tenker i det offentlige rom, som i på gaten når du er ute og går i Norge, f.eks Oslo, så ser ingen på deg fordi de er usikre og tenker kun på hva andre synes og tenker om de, og unngår blikkontakt eller de stirrer voldsomt på deg som om de skulle være blind-light fordi de ikke har manerer,)  

I Norge handler det ofte om stor usikkerhet og at man enten er overglad (overkristen halleluja-positiv) eller svært, sværtusikker og dermed avvisende og ikke ser deg what so ever, eller sjenerte og ikke tør å se på deg.

Anonymkode: b2ebe...7c9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ikke høflig å glo på andre, så derfor glor de ikke på deg.

Anonymkode: bef52...ea2

I Norge er det enten - eller. Ingen elegant og distinkt mellomting med glimt i øyet, nei, 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, MajorasMaske skrev:

For meg er du verdt to ostepop og en snickers. Så helt verdiløs er du ikke.

How sensitive and deep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest making.a.mess

Sikker på at det at alle snur seg vekk er noe du bare tror? Er du litt utafor så kan slike tanker ofte bli selvoppfyllende. Folk skygger ikke banen med mindre du har vært direkte slem/ufin med dem eller du har seriøse problemer du snakker med dem om, men som de syntes det er vanskelig å forholde seg til. Med mindre du er i skolealder da. Ungdommer trenger ingen grunn for å unngå noen eller holde de utafor. Da må du bare bite tenna sammen en stund eller bytte skole. Slikt vokser folk av seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg er 24 år. 😊 Tusen takk for fine å rørende kommentarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...