AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #1 Skrevet 14. mai 2017 Har noen bekjentskap og de er ganske kule (menn), jeg anser ikke meg som en like kul og morsom fyr. Er det mulig å endre personlighet til det kulere? Hva sier biologi/evolusjon om dette, er det håp? Anonymkode: cfbdf...fd3
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #3 Skrevet 14. mai 2017 Går alltid ann å forbedre seg som å bygge seg selv opp ved å søke nye bekjentskaper og få bedre selvtillit, kjøpe finere klær og slike ting. Får man bedre selvtillit blir det lettere å slappe av, være seg selv og sikkert bli mer "kul". Det er uansett ikke en ulempe å prøve å utvikle seg og forstå at du også er verdt noe. Anonymkode: 96c95...954
Hermine Grang Skrevet 14. mai 2017 #4 Skrevet 14. mai 2017 Tror jeg absolutt man kan. Man har ofte ulike roller i ulike situasjoner. Kanskje trenger du bare bedre selvtillit? Både som i at du dømmer deg selv for hardt, men også at det å oppfattes som morsom ofte henger sammen med selvtilliten. Om man ikke føler seg morsom så tør man jo også ikke å komme med de morsomme kommentarene man tenker i hodet. Man kan jo også se litt på hva som regnes som kult og morsomt innad i gjengen din. Enkelte gjenger har jo veldig intern humor og da handler det jo bare om å komme innafor.
Gjest Ingenting2 Skrevet 14. mai 2017 #5 Skrevet 14. mai 2017 Sikker på at du ikke er kul da? Selv liker jeg mer de som er litt rare og sære.
Gjest Froning Skrevet 14. mai 2017 #6 Skrevet 14. mai 2017 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har noen bekjentskap og de er ganske kule (menn), jeg anser ikke meg som en like kul og morsom fyr. Er det mulig å endre personlighet til det kulere? Hva sier biologi/evolusjon om dette, er det håp? Anonymkode: cfbdf...fd3 Å være kul er veldig subjektivt. Om du vil bli kul i blant de menneskene du klikker med så er det best du kan gjøre å jobbe med selvfølelsen din. Da slipper du evt. uvanene mange har ved å "please" andre på bekostning av seg selv for å få bekreftelse fordi dette er lett gjennomskuelig og det er "ukult"
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #7 Skrevet 15. mai 2017 Jeg har bare blitt kulere og kulere jo eldre jeg har blitt! Til tross for at jeg har innsett i ettertid at jeg faktisk var ganske kul fra starten av. Jeg tror (det andre oppfatter som) kulhet gjerne handler om at man klarer å slappe av, og kose seg, ha det kult. Også bør man ikke prøve å få seg "kule" skills innenfor noe man ikke genuint er opptatt av. Prøv å ha det gøy og trives i egen hud - så kommer resten av seg selv (også blir det automatisk mindre viktig hvordan andre oppfatter deg når du kjenner deg trygg og fornøyd). Anonymkode: f9cf4...444 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå