Gå til innhold

Endre personlighet til det kulere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har noen bekjentskap og de er ganske kule (menn), jeg anser ikke meg som en like kul og morsom fyr. Er det mulig å endre personlighet til det kulere? Hva sier biologi/evolusjon om dette, er det håp?

Anonymkode: cfbdf...fd3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke håp

Anonymkode: b3530...0ba

AnonymBruker
Skrevet

Går alltid ann å forbedre seg som å bygge seg selv opp ved å søke nye bekjentskaper og få bedre selvtillit, kjøpe finere klær og slike ting. Får man bedre selvtillit blir det lettere å slappe av, være seg selv og sikkert bli mer "kul". Det er uansett ikke en ulempe å prøve å utvikle seg og forstå at du også er verdt noe.

Anonymkode: 96c95...954

Skrevet

Tror jeg absolutt man kan. Man har ofte ulike roller i ulike situasjoner.  Kanskje trenger du bare bedre selvtillit? Både som i at du dømmer deg selv for hardt, men også at det å oppfattes som morsom ofte henger sammen med selvtilliten. Om man ikke føler seg morsom så tør man jo også ikke å komme med de morsomme kommentarene man tenker i hodet. 

Man kan jo også se litt på hva som regnes som kult og morsomt innad i gjengen din.  Enkelte gjenger har jo veldig intern humor og da handler det jo bare om å komme innafor.

Gjest Ingenting2
Skrevet

Sikker på at du ikke er kul da? Selv liker jeg mer de som er litt rare og sære. 

Gjest Froning
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har noen bekjentskap og de er ganske kule (menn), jeg anser ikke meg som en like kul og morsom fyr. Er det mulig å endre personlighet til det kulere? Hva sier biologi/evolusjon om dette, er det håp?

Anonymkode: cfbdf...fd3

Å være kul er veldig subjektivt.

Om du vil bli kul i blant de menneskene du klikker med så er det best du kan gjøre å jobbe med selvfølelsen din. Da slipper du evt. uvanene mange har ved å "please" andre på bekostning av seg selv for å få bekreftelse fordi dette er lett gjennomskuelig og det er "ukult"

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bare blitt kulere og kulere jo eldre jeg har blitt! Til tross for at jeg har innsett i ettertid at jeg faktisk var ganske kul fra starten av. Jeg tror (det andre oppfatter som) kulhet gjerne handler om at man klarer å slappe av, og kose seg, ha det kult. Også bør man ikke prøve å få seg "kule" skills innenfor noe man ikke genuint er opptatt av. Prøv å ha det gøy og trives i egen hud - så kommer resten av seg selv (også blir det automatisk mindre viktig hvordan andre oppfatter deg når du kjenner deg trygg og fornøyd).

Anonymkode: f9cf4...444

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...