AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #1 Del Skrevet 14. mai 2017 Kan jeg kombinere to livsstiler. Den litt gangstah stilen inkl det å fokusere på skole? Anonymkode: 314d8...980 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica Skrevet 14. mai 2017 #2 Del Skrevet 14. mai 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg kombinere to livsstiler. Den litt gangstah stilen inkl det å fokusere på skole? Anonymkode: 314d8...980 Selvsagt kan du det. Du kan være kul og intelligent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 14. mai 2017 #3 Del Skrevet 14. mai 2017 (endret) Ja, klart det. Endret 14. mai 2017 av Catalina Culès Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dansestjerna Skrevet 14. mai 2017 #4 Del Skrevet 14. mai 2017 Absolutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noe tilfeldig Skrevet 14. mai 2017 #5 Del Skrevet 14. mai 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg kombinere to livsstiler. Den litt gangstah stilen inkl det å fokusere på skole? Anonymkode: 314d8...980 Såklart. Du kan f.eks møte opp i tide til timene og samtidig pushe dop. Du kan møte opp på eksamen rusa, og naile det! Du kan utøve litt gla-vold mot klassekameratene og samtidig være tillitsvalgt. Mulighetene er uendelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #6 Del Skrevet 14. mai 2017 Du må bare sørge for å ha masse bitches and flava rundt deg og sørge for at du kan være fullstendig "dope" samtidig som du pugger. Husk å tagg ned veggene på veien hjem og bruk belte. Anonymkode: f8b04...fb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caskerette Skrevet 14. mai 2017 #7 Del Skrevet 14. mai 2017 Ganske vanlig at folk gjør det, tror jeg. Vet ikke helt, for selv var jeg ganske nerd under utdanningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå