Gjest Anonymous Skrevet 28. desember 2004 #1 Skrevet 28. desember 2004 jeg skal ringe til phuket. har nr til vedk,men hva ringer jeg? foran husnr står det076 og landkoden er 66. finner ut at foraN LANDKODEN ER DET+.Når jeg ringer sier telenor at jeg ringer et ugyldig nr.
Gjest Anonymous Skrevet 28. desember 2004 #3 Skrevet 28. desember 2004 De har tidvis vert åpne og nå obbes det for å få opp alle linjer på spreng. noen andre som vet?
Gjest lmari Skrevet 28. desember 2004 #5 Skrevet 28. desember 2004 Opplever ofte at vi må ta bort 0 foran retningsnummer, sånn at det for deg blir 0066 76 osv
Cathie Skrevet 28. desember 2004 #6 Skrevet 28. desember 2004 Slik ringer du: Erstatt «+» med koden for internasjonale samtaler. I Norge er dette 00, eller bruk «+»-symbolet på mobilen. Ringer du fra Norge til Thailand, skal du ikke taste nullen som er etter Thailands landskode (66). Fra Thailand til et annet sted i Thailand bruker du nullen for å ringe til et annet distrikt. Skal du ringe til Norge fra Thailand, taster du: 00 1 47 før det norske nummeret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå